الهامی: بازیکنان استقلال استوری گذاشتند که کرونا ندارند

الهامی: بازیکنان استقلال استوری گذاشتند که کرونا ندارند

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه خبرگزاری فارس با ساکت الهامی سرمربی تراکتور را برایتان انتخاب کردیم:

  •  درباره اینکه نقل قولی از او منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل برابر نبودن تعداد بازی‌ها نمی‌خواهد مقابل استقلال بازی کنند: فکر می‌کنم صحبت‌هایم بد منتقل شده است. اتفاقاً دلم می‌خواهد شنبه بازی برگزار شود. باشگاه بلیت پرواز به تهران را گرفته و هتل هم رزرو کرده‌ایم. 
  • هیچ کس به اندازه باشگاه ما از این شرایط کرونایی ضرر نکرد، ما هم بازیکن کرونایی داشتیم و هم مصدوم. تعداد بازیکنان خارج رفته ما که موفق نشدند به موقع بازگردند و یا اصلاً برگردند از باشگاه‌های دیگر بیشتر است. با وجود همه این شرایط، ما را مجبور کردند که بازی‌ها را شروع کنیم. بعد از 9 برد و با وجود این شرایط سختی که در تمرینات تیمم بود، مقابل نساجی قرار گرفتیم و متأسفانه بازی را واگذار کردیم. 
  • بعد از باخت مقابل نساجی، هواداران تیم فقط من را به صلابه نکشیدند، البته آنها حق دارند بابت باخت تیم‌شان ناراحت باشند. بعد از سه ماه تعطیلی لیگ، توقع برد داشتند، اما آنها نمی‌دانند که تیم من تحت چه شرایطی تمرینات خود را برگزار می‌کرد. مقابل نساجی به زور بازیکنان را به یازده نفر رساندم. در تمرینات چهار به چهار کار می‌کردند. چطور آن زمان که ما گفتیم که شرایط تراکتور مناسب نیست کسی به فریاد ما نرسید و سازمان لیگ ما را مجبور کرد که حتی شده با جوانان بازی کنیم ولی حالا چرا صحبت از لغو بازی ما با استقلال است؟
  •  در لیست بازیکنانی که در تیم استقلال می‌گویند کرونا گرفته‌اند، نام افرادی را می‌بینم که اصلا در لیست این تیم نیستند یا کمتر بازی می‌کنند. آن بازیکنی که به صورت رسمی در قرنطینه است ووریا غفوری است. یا صحبت از کرونای شجاعیان است، اگر مگر او در لیست استقلال است؟ اکثر بازیکنان این تیم در این چند روز در اینستاگرام خود استوری گذاشتند کرونا نداریم .من خواهش می‌کنم آن بازیکن استقلال که کرونا دارد خودش اعلام کند. 
  • مطمئن باشید با این شرایطی که به وجود آمده، از  این پس میزان تعداد کرونایی‌های هر تیم به آمادگی و یا مصدومیت‌های هر تیم بستگی دارد. 
  • این داستان هفته گذشته واقعاً عجیب است. چطور ممکن است در بازی سپاهان  پرسپولیس، سازمان لیگ نتیجه بازی را به نفع پرسپولیس اعلام کرد و گفت چون داور در زمین بازی حاضر شده و پرسپولیس هم آماده بازی بوده، در نتیجه، نتیجه بازی صفر بر صفر اعلام می‌شود. اما درست، در هفته گذشته دو داور برای دو دیدار به میدان رفتند و تیم‌های نساجی و پارس جنوبی هم برای دیدار با فولاد و استقلال به میدان رفتند، اما صحبت از سه بر صفر شدن نیست. 
  • چطور صحبت از راستی‌آزمایی می‌کنند. این نامش راستی آزمایی نیست بله زورآزمایی است. فدراسیون و سازمان لیگ این روزها از سوی باشگاه‌ها تحت فشار هستند و هر کس که زورش بیشتر باشد، حرفش به کرسی می‌نشیند. ما در بدترین شرایط تیم مان را آماده کردیم و حالا هم می‌خواهیم بازی کنیم. من هم می‌دانم این روزها در کشورمان وضعیت کرونا مناسب نیست و تنها باشگاهی بودیم که به جد نمی‌خواستیم بازی‌ها برگزار شود. حالا چرا سازمان لیگ می‌خواهد بازی‌ها را لغو کند؟ اگر به خاطر کرونا به دنبال لغو بازی هستند باید همه مسابقات را تعطیل کنند. 

1984