واکنش سرمربی مس‌سونگون به محرومیت یک ساله: بدون دفاع محکوم شدم/کجای این رای عدالت است؟

واکنش سرمربی مس‌سونگون به محرومیت یک ساله: بدون دفاع محکوم شدم/کجای این رای عدالت است؟

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: کمیته انضباطی بدون حضورم و بدون دفاع من را یکسال محکوم کرده است.

به پزارش فوتبالی، علی افضل در گفت‌وگویی در واکنش به اعلام رای کمیته انضباطی و یکسال محرومیت به دلیل اتفاقات حاشیه ای بعد از دیدار فینال لیگ برتر فوتسال که بین تیم های مس سونگون و گیتی پسند برگزار شد اظهار داشت : خیلی جالب است من کاری انجام ندادم و بدون دفاع یکسال محروم شدم. نکته جالبتر اینکه مقصران اصلی همه یک جلسه و دو جلسه محروم شدند، این کجایش عدالت است؟ کمیته انضباطی بدون آنکه من را احضار کند و بدون دفاعیات، اینجانب را محکوم کرده؟ در کجای قانون آمده که می‌توان یک نفر را بدون دفاعیه محکوم کرد؟ کمیته انضباطی توضیح دهد چرا و چگونه؟

وی گفت: نمی‌دانم چه کسانی به دنبال محرومیتم بودند و پشت پرده چه اتفاقاتی رقم خورده؟ شاید مدیران گیتی پسند برای ناکامی‌شان به دنبال چنین رای بوده‌‌اندتا  بتوانند مردم خوب اصفهان و هواداران این تیم را توجیه کنند. مطمئنم این رای در کمیته استیناف شکسته می‌‌شود و این کمیته با قاطعیت و به دور از هر گونه هیاهو حکم قطعی خود را نسبت به این دیدار صادر می‌‌‌کند.

افضل افزود : من به هیچ کس توهین نکردم و در اتفاقات و درگیری‌هایی که بین نیروی انتظامی و اعضای تیم گیتی پسند انجام شد هیچ نقشی نداشتم. فقط به حمید بی‌غم سرمربی گیتی پسند گفتم معرفت هم چیز خوبی است که وی شروع به فحاشی و تحریک بازیکنان خود کرد. کمیته انضباطی می‌تواند فیلم‌‌های سالن برگزاری مسابقات را بازبینی کند. بعد از صحبت‌ها و تحریکات سرمربی گیتی پسند برخی از بازیکنان این تیم مثل سنگ سفیدی و.... به پشت در رختکن ما آمدند و به خانواده ام  بی احترامی کردند، حتی مالک باشگاه هم به خانواده ام توهین کرد اما کمیته انضباطی از وی تشکر کرده است! آیا هیچ‌کس این اتفاقات را ندیده است؟ آیا کمیته انضباطی فیلم‌های سالن بازی را ندیده ؟ خدا را شکر که اینقدر تکنولوژی و دنیای دیجیتال قوی شده که می توان لحظه به لحظه ی زندگی را فیلمبرداری کرد.

سرمربی مس سونگون در خصوص آرای سنگین انضباطی درباره اعضای باشگاه مس گفت: مشکل باشگاه مس سونگون سه قهرمانی پی‌در پی است. یکی از بازیکنان گیتی‌پسند به صورت مسئول حراست فدراسیون ضربه هایی را وارد کرد اصلا در رابطه با این موضوع هیج جا صحبتی نشده است. مسبب اصلی این درگیری‌ها سرمربی گیتی پسند بوده، اما  آن وقت می‌بینیم آرای صادر شده برای من و دیگر عوامل باشگاه مس بسیار سنگین‌‌‌تر از سرمربی‌گیتی پسند و بازیکنان این تیم بوده است.

وی افزود: برخی از افراد به عنوان میهمان در سالن حضور داشتند و دائم از باشگاه مس برای میزبانی تشکر و قدردانی می‌کردند، اما پس از پایان بازی مصاحبه‌هایی علیه من و باشگاه مس انجام دادند و مدعی بودند تمام تقصیرات مربوط به من و باشگاه است و باید من را محروم کنند. این آقایان که مدعی پیشکسوتی هستند به‌‌جای آرام کردن جو با مصاحبه‌های پی‌در پی و دخالت‌های بیجا و دائم در هر موردی به دنبال متشنج کردن جو جامعه هستند. 

افضل خاطرنشان کرد: از جابری دبیر کل و سرپرست سازمان لیگ فوتسال  و همچنین کمیته داوران و سایر مسولان ورزشی که در امر برگزاری لیگ برتر زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم. 

7655