تاتا مارتینو: به خیمنز توصیه می‌کنم به جای منچستر یونایتد به یوونتوس برود

تاتا مارتینو: به خیمنز توصیه می‌کنم به جای منچستر یونایتد به یوونتوس برود

خبرگزاری فوتبالی – تاتا مارتینو به رائول خیمنز، مهاجم تیم ولورهمپتون که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند توصیه کرده  به جای اینکه به یوونتوس برود تیم منچستر یونایتد را انتخاب کند و پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کند.

به گزارش فوتبالی، مارتینو که سابقه هدایت تیم بارسلونا را در کارنامه خود دارد و حالا روی نیمکت تیم ملی مکزیک می‌نشید اعتقاد دارد خیمنز، مهاجم مکزیکی تیم ولوز در یوونتوس کار سختی برای پیدا کردن جایگاهش دارد. مارتینو به ESPN گفته: اگر از بیرون به مسئله نگاه کنیم باید بگویم بازیکنی با ویژگی‌های شماره ۹ در منچستر یونایتد وجود ندارد. مهاجمان زیادی مانند رشفورد، مارسیال و آن وینگر جوانشان گرین وود در این تیم حضور دارند اما از زمانی که روملو لوکاکو این تیم را ترک کرده، آن‌ها بازیکنی با ویژگی‌های شماره ۹ مانند رائول خیمنز نداشته‌اند.

مارتینو در ادامه افزود: خیمنز در یوونتوس کار آسانی برای پیدا کردن جایگاهش در ترکیب اصلی ندارید زیرا کریستیانو رونالدو محور اصلی است و بازیکنان کنار او باید خودشان را با کریستیانو هماهنگ کنند. با توجه به حضور دیبالا و ایگواین فکر می‌کنم رقابت زیادی آن جا وجود داشته باشد و خیمنز نتواند به آسانی به ترکیب اصلی برسد.

خیمنز ۲۹ سال که فصل گذشته به طور قرضی در ولورهمپتون حضور داشت و حالا قراردادش دائمی شده در مجموع در ۷۱ بازی برای ولوزی‌ها ۲۸ گل به ثمر رسانده است.
1101