آرسنال 1-1 لسترسیتی؛ مساوی به سود چلسی

آرسنال 1-1 لسترسیتی؛ مساوی به سود چلسی

خبرگزاری فوتبالی - لسترسیتی در خانه آرسنال متوقف شد تا پس از هفته ها رتبه سوم را از دست بدهد و آن را به چلسی واگذار کند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال با تک گل اوبامیانگ در ابتدا پیش افتاد اما ده نفره شدن با اخراج انکتیا و سلسله اشتباهات دفاعی باعث شد تا واردی گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی با تساوی یک بر یک به اتمام برسد. نتیجه ای که به سود هیچ کدام از دو تیم نیست.

آرسنال با این تساوی روند بردهای پیاپی خود را از دست داد و فعلا در رتبه هفتم قرار دارد. آنها در چهار بازی آینده همه تلاش خود را انجام می دهند تا سهمیه لیگ اروپا را حفظ کنند هر چند که در رویاهای خود به حضور در چمپیونزلیگ هم فکر می کنند. از سویی لسترسیتی با این تساوی پس از مدتها رتبه سوم را از دست داد. حالا انها با یک امتیاز کمتر از چلسی در رتبه چهارم قرار دارند و باید مراقب باشند که منچستریونایتد رتبه چهارم را از آنها نگیرد.

هفته های پایانی لیگ انگلیس در حالی پیگیری می شود که قهرمانی لیورپول قطعی شده و حضور منچسترسیتی نیز در رتبه دوم محتمل به نظر می رسد اما برای رتبه های سوم تا هفتم و برای کسب سهمیه های اروپایی رقابت خیلی داغ خواهد بود.