جدایی خاوی مارتینز از بایرن مونیخ قطعی شد؛ آماده بازگشت به لالیگا

جدایی خاوی مارتینز از بایرن مونیخ قطعی شد؛ آماده بازگشت به لالیگا

خبرگزاری فوتبالی - خاوی مارتینز اسپانیایی پس از سالها از بایرن مونیخ جدا می شود و به نظر می رسد که به باشگاه سابقش اتلتیک بیلبائو ملحق خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هافبک - مدافع اهل ناوارا در تابستان از بایرن مونیخ جدا می شود. این بازیکن از سال 2012 در مونیخ نوزده جام شامل یک چمپیونزلیگ کسب کرد و حالا در آستانه 32 سالگی قرار است که به اتلتیک بیلبائو ملحق شود تا دوباره در لالیگا بازی کند.

خاوی مارتینز که در آکادمی اوساسونا رشد کرد، از این تیم با شش میلیون یورو به بیلبائو ملحق شد. او پس از شش فصل درخشش در تیم باسکی با 40 میلیون یورو در سن 23 سالگی به بایرن مونیخ ملحق شد که در ان زمان مبلغ قابل توجهی بود. مونیخی ها می خواستند ترکیب تیمشان را جوان کنند و خاوی مارتینز را به عنوان قهرمان جام جهانی به خدمت گرفتند. قطعا بازگشت خاوی مارتینز هواداران تیم سابقش بیلبائو را به وجد خواهد آورد چرا که دوباره می تواند در لالیگا بازی کند و البته به عنوان بازیکنی باتجربه باعث خواهد شد تا اتلتیک بیلبائو به تیمی جذاب تر در فوتبال اسپانیا تبدیل شود. بیلبائو که با گایزکا گاریتانو فصل خیلی خوبی داشته احتمالا فصل آینده نیز با همین مربی کار خواهد کرد. آنها امیدوارند که فصل بعد در لیگ اروپا حضور داشته باشند.