محصول آکادمی بارسلونا بازیکن لچه را گاز گرفت و اخراج شد!

محصول آکادمی بارسلونا بازیکن لچه را گاز گرفت و اخراج شد!

خبرگزاری فوتبالی - لاتزیو با شکست دو بر یک در مقابل لچه عملا راه قهرمانی را برای یوونتوس باز کرد اما یکی از اتفاقات ناخوشایند بازی زمانی بود که پاتریس، مدافع اسپانیایی لاتزیو در دقایق پایانی بازی به علت گاز گرفتن بازیکن حریف از زمین اخراج شد!

به گزارش فوتبالی، لچه که بدترین خط دفاع لیگ ایتالیا را دارد، با وجود آن که در اوایل بازی گلی را زد که به علت هند مردود اعلام شد و یک پنالتی را از دست داد اما در نهایت به روند شش شکست پیاپی خود خاتمه بخشید و با گلهای خوما باباکار و فابیو لوسیونی در مقابل لاتزیو پیروز شد و توانست از منطقه سقوط خارج شود.

در این بازی لاتزیو با گل فلیپه کایسدو پیش افتاد اما در نهایت شکست خورد. نیمه دوم بازی ده دقیقه وقت اضافه داشت چرا که در دقایق پایانی یک صحنه جنجالی رخ داد و پاتریس محصول آکادمی بارسلونا که در لاتزیو توپ می زند، بازیو دوناتی بازیکن لچه را گاز گرفت و به همین خاطر اخراج شد.

لاتزیو با این شکست همچنان هفت امتیاز از یوونتوس صدر جدولی عقب است. لاتزیو از زمان پایان قرنطینه در سه تا از پنج بازی خود شکست خورده و روند بسیار بدی داشته است. از سویی لچه فعلا یک امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارد و امیدوار است که بتواند فصل بعد را هم در لیگ ایتالیا سپری کند.