بسته شدن پرونده خداحافظی و مربیگری سیدجلال حسینی

بسته شدن پرونده خداحافظی و مربیگری سیدجلال حسینی

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس در نهایت پاسخ قطعی خود در خصوص شایعات شکل گرفته درباره کاپیتان تیمش را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، طی روزهای اخیر شایعات درباره سیدجلال حسینی و پایان کار او در فصل آینده در پرسپولیس با شدت بالاتری دنبال شده است. در این ارتباط بعد از دو هفته نیمکت نشینی سیدجلال حسینی گفته شد که یحیی قصد ادامه همکاری با سیدجلال را ندارد و شاید او در فصل آینده و با توجه به حضور باقری در تیم ملی، به عنوان عضو کادرفنی این تیم کار را دنبال کند.

 

اکنون اما یحیی گل محمدی پاسخ قاطعی به این موضوع داده است و مدعی شد که خواهان ادامه همکاری با کاپیتان تیمش است: من تعجب می کنم و متاسف هستم از آدم هایی که دنبال حاشیه در تیم ما می گردند. متاسفانه بیشتر این افراد خودی هستند و ما ضربه می خوریم. نمی دانم چرا این شایعات را شکل می‌دهند. سید چندین سال برای تیم زحمت کشیده و امسال هم در تمرین خوب و باانگیزه کار می کند و به نظرم ستون تیم است. بعنوان کاپیتان تیم می‌توان کاملا روی او حساب کرد و بازیکنان را باانگیزه حفظ می‌کند و مشکل گشای مسائل است. در تیم و زمین می‌جنگد و من واقعا از او راضی هستم. اینکه بعد از گذشت دو بازی این حرف ها و شایعات شکل بگیرد واقعا جای تعجب و البته تاسف دارد. نمی دانم چه باید بگویم اما از هواداران می خواهم گوش به این حرف ها ندهند و تمام این حرف ها زاییده افکار منفی و مریض برخی افراد است. سید عزیز ماست و حتی اگر خودش هم بخواهد فصل آینده خداحافظی کند خودم جلویش را می گیرم و اجازه این کار را به او نمی دهم. او بازیکن تاثیرگذار ما از نظر روحی و فنی است.

 

با این شرایط پرونده شایعات درباره سیدجلال حسینی و پایان حضور او در پرسپولیس بسته شد و کاپیتان سرخ‌ها با توجه به باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش در این تیم به کار ادامه خواهد داد.

1374