لیست بارسلونا برای دربی کاتالونیا؛ دی‌یونگ هنوز آماده نیست

لیست بارسلونا برای دربی کاتالونیا؛ دی‌یونگ هنوز آماده نیست

خبرگزاری فوتبالی - کیکه ستین سرمربی بارسلونا لیست تیمش برای بازی مقابل اسپانیول در دربی کاتالونیا را اعلام کرد که فرنی دی یونگ هلندی از لیست خط خورد اما به نظر می رسد که او مشکلی برای بازی شنبه آینده مقابل وایادولید نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، دی یونگ دو هفته پیش از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد  و پنج بازی را از دست داد. جدا از بازی مقابل بیلبائو او در مقابل سلتا، اتلتیکو مادرید، ویارئال و اسپانیول هم بازی نکرد. در لیست ستین برای بازی مقابل اسپانیول، شش بازیکن چهار کارته هستند و اگر یک کارت زرد دیگر دریافت کنند با محرومیت مواجه می شوند : لیونل مسی، لوئیز سوارز ، ارتورو ویدال، ایوان راکیتیچ، جرارد پیکه و مارتین برایتویت.

ستین جدا از دی یونگ در این بازی اومتیتی و فیرپو را هم در اختیار ندارد. اومتیتی به علت مصدومیتی شدید ادام هفصل را از دست داده است و فیرپو همچنان در حال ریکاوری است. عثمان دمبله فرانسوی هم همچنان در حال ریکاوری است و چهارمین بازیکنی است که از لیست خط خورده است. ستین مجموعا 15 بازیکن از تیم بزرگسالان و هشت بازیکن از اکادمی را در لیست گذاشته است. لیست کامل بارسا برای بازی چهارشنبه شب مقابل اسپانیول بدین شرح است : ترشتگن، نتو، سمدو، سرجی روبرتو، پیکه، آلبا، لنگله، جونیور، سرجیو بوسکتس، ویدال، راکیتیچ، آرتور، برایتویت، گریزمان، سوارز، مسی، فاتی، ریکی پویج، آرائوخو، کویادو، پنیا، مورر و کوئنکا.