کنعانی‌زادگان: سیدجلال، مالدینی فوتبال ایران و پرسپولیس است

کنعانی‌زادگان: سیدجلال، مالدینی فوتبال ایران و پرسپولیس است

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم صحبتهای محمدحسین کنعانی‌زادگان را از قول روزنامه خبرورزشی برایتان نقل می‌کنیم:

  • وقتی دیدیم همبازی ما اخراج شده در رختکن هم‌قسم شدیم به خاطر کمال کامیابی‌نیا بازی را ببریم و خدا را شکر برنده شدیم. می‌خواستیم ببریم و به همبازی خودمان تقدیم کنیم و این انگیزه مضاعف خیلی به تیم کمک کرد.
  • سیدجلال حسینی یکی مثل پائولو مالدینی است. اسطوره ایتالیایی در میلان و تیم ملی ایتالیا بزرگی کرده و افتخاراتی به دست آورده و سیدجلال حسینی هم همین طور است. من به شخصه از تداوم فوتبال، سبک زندگی و حرفه‌ای‌گری او الگوبرداری کرده و آموخته‌ام.
  • من امیدوارم و دعا می‌کنم اگر استقلالی‌ها واقعاً کرونا گرفته‌اند، خوب شوند و شفا پیدا کنند. به هر حال آن‌ها هم مثل ما فوتبالیست و از آن بالاتر انسان هستند. وقتی خبر مبتلا شدن چند استقلالی به کرونا را شنیدم واقعاً ناراحت شدم. ان‌شا‌الله هر چه زودتر خوب شوند.
  •  ماشین‌سازی بهتر از شاهین دفاع و بسته بازی می‌کند. به دلایل زیادی ماشین‌سازی انگیزه وحشتناکی جلوی ما دارد و باید مراقب باشیم. از طرفی هوای شهر تبریز خیلی سنگین است و این هم می‌تواند از لحاظ تنفسی بچه‌های ما را دچار مشکل کند، اما ما پرسپولیس هستیم. تیم اول ایران که باید دست پر از تبریز به تهران برگردیم.


    1984