میلاد جهانی: مقابل تراکتور خوب نبودیم/ فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم

میلاد جهانی: مقابل تراکتور خوب نبودیم/ فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای بازگشت به نیمه بالای جدول دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم.

به گزارش فوتبالی به نقل از میزان، میلاد جهانی در گفت‌وگویی، در مورد شکست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در تبریز مقابل تراکتور، اظهار داشت: بازی خوبی نبود. ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم، ولی با آنچه از خود توقع داشتیم فاصله داشتیم. می‌توانستیم بهتر از این مقابل بازی کنیم، ولی توان لازم را نداشتیم و کمی خسته بودیم.

وی ادامه داد: تمرین در هوای گرم آبادان خیلی سخت است و انرژی زیادی از ما می‌گیرد. از طرفی مسیر طولانی سفر از آبادان تا تبریز بازیکنان را تا حدودی خسته کرده بود. فکر می‌کنم به همین دلیل نتوانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و از خودمان راضی نیستیم. برای بازگشت به جمع سه تیم بالای جدول به امتیاز احتیاج داریم. امیدوارم شکست مقابل تیم تراکتور آخرین باخت ما باشد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به مسابقه هفته بعد تیمش مقابل تیم نساجی خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها برای ما مهم است. حالا که وارد مسابقات شدیم بهتر است بهترین نتایج را کسب کنیم. بدون شک رقابت سخت و پُرفشاری مقابل تیم نساجی در پیش داریم. از این رو با همه توان به میدان می‌رویم و امیدوارم از این بازی خارج از خانه امتیاز کسب کنیم.

7655