سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه: شفاف نبودن لیست کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی زیر 23 سال فوتسال درست نبود

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه: شفاف نبودن لیست کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی زیر 23 سال فوتسال درست نبود

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: عدم شفاف‌سازی کمیته فوتسال و کمیته فنی در انتخاب سرمربی تیم ملی زیر 23 سال کار درستی نبود.

به گزارش فوتبالی، جواد اصغری مقدم در گفت وگویی در مورد تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: خدا راشکر وضعیت باشگاه خوب است  و فصل خوبی را در لیگ برتر سال گذشته داشتیم.منتظر تاریخ برگزاری لیگ هستیم تا بعد از آن با باشگاه وارد مذاکره شوم اما من در کل مجموعه سن ایچ را دوست دارم و اولویتم این باشگاه است.

سرمربی سن ایچ ساوه همچنین در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال اظهار داشت: در ابتدا به عمادی برای برای انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 23 سال تبریک می‌گویم و برای وی آرزوی موفقیت دارم اما برای ما مشخص نشد که چه دوستانی کاندیدا بودند و چه شرایطی برای این انتخاب وجود داشته است. هفته گذشته خبری مبنی بر کاندیدا بودن بنده برای این انتخاب مطرح شد که امروز فهمیدم اصلاً در لیست مورد نظر حضور نداشتم.

وی افزود: این عدم شفاف‌سازی کمیته فوتسال و کمیته فنی کار جالب و درستی نبود. با اسامی و اسم افراد پیشکسوت بازی شد اینکه گفته شد امتیاز یک نفر بالا یا پایین بوده تخریب چهره هاست.

اصغری مقدم در پاسخ به این سوال که می‌گویند شما مدرک سطح ۳ ندارید و دلیل انتخاب نشدن شما این موضوع بوده است، گفت: در سطح لیگ برتر مربیان موفقی داریم که مدرک سطح ۳ ندارند و این سوال را باید از دوستان بپرسم که آیا تمام کسانی که مدرک سطح ۳ دارند در حال حاضر موفق هستند؟ آیا در تیمی حضور دارند؟ اگر این موضوع ملاک اصلی بوده پس فعالیت من در تیم ملی، حضور چندین ساله ام در لیگ برتر، نتیجه گرفتن در آن با تیمی جوان دیده نمی‌شود!

اصغری مقدم در خصوص کار کردن با بازیکنان جوان تصریح کرد: در چند سال گذشته با بازیکنان جوان زیادی کار کردم و در دو سالی که با سن‌ایچ در لیگ برتر کشور حضور دارم با تعدادی بازیکن جوان در لیگ حاضر شدیم و خدا را شکر توانستیم نتایج خوبی با این‌جوانان کسب کنیم، فصل گذشته سه بازیکن از تیم ما به تیم ملی معرفی شدند و دو بازیکن دیگر نیز به تیم ملی جوانان معرفی شدند، قطعا مربی جوان‌تر می‌تواند با بازیکنان جوان بهتر کار کند.

سرمربی سن ایچ در خصوص اضافه شدن خسوس و حیدریان به کادرفنی تیم ملی گفت: من در یک اردو با خسوس کار کردم او مربی خوبی‌ است و می تواند به تیم ملی کمک کند اما این سوال وجود دارد که اگر وی مربی خوبی بود چرا حفظش نکردیم؟ اگر مربی بدی است چرا دوباره به ایران آمد؟ در خصوص محمدرضا حیدریان باید بگویم انتخاب وی کار بسیار درستی بوده است و باید زودتر از این‌ها او را به تیم ملی می آوردند قطعاً حضور  حیدریان به سود تیم ملی خواهد بود.

بازیکن سابق تیم ملی  گفت : متاسفانه برخی به دنبال تخریب دیگران هستند همه باید برای موفقیت هرچه بیشتر فوتسال به یکدیگر کمک کنیم و البته نباید رفاقت ها را ملاک قرار دهیم و کار را فدای رفاقت کنیم.

7655