تشکر پرز از هوادار رئال مادرید؛ علت: حاضر نیست پول بلیتش را پس بگیرد

تشکر پرز از هوادار رئال مادرید؛ علت: حاضر نیست پول بلیتش را پس بگیرد

خبرگزاری فوتبالی – فلورنتینو پرز تصمیم گرفته شخصا برای هواداری که بلیت‌ خریداری شده بازی‌های رئال مادرید را پس نداده نامه بنویسد و از او تشکر کند.

به گزارش فوتبالی، پس از شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد کسانی که بلیت‌های فصل این تیم (تمام بازی‌ها) را در اختیار دارند می‌توانند ۲۵ درصد از مبلغ پرداختی خود را پس بگیرند اما یک هوادار رئال مادرید این کار را نکرد و تصمیم گرفت به باشگاه اجازه دهد پول را به او پس ندهند.

در همین رابطه فلورنتینو پرز شخصا برای این هوادار یک نامه فرستاده و برای او نوشته:
«می‌خواهم از این حرکت و تعهدت نسبت به رئال مادرید تشکر کنم. قوانین مربوط به سلامتی و فاصله اجتماعی اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه را به دلیل شیوع ویروس نمی‌دهد. سخاوتمندی و وفاداری تو در کنار اقدام بازیکنان، مربیان و حتی کارمندانی که کاهش دستمزد را برای کمک به باشگاه در این دوران قبول کرده‌اند، قرار می‌گیرد. وحدت تمام اعضای رئال مادرید و کسانی که خوانواده مادریدیستا را تشکیل می‌دهند، بدون هیچ شکی سرمایه اصلی ما است. این اقدام و همبستگی تو به ما کمک خواهد کرد تا با اطمینان رئال مادرید را به سوی آینده‌ای روشی پیش ببریم. می‌توانیم باهم بر این شرایط سخت غلبه کنیم. مانند همیشه در تاریخ ۱۱۸ ساله ما. باز هم تشکر می‌کنم و برای تو صمیمانه‌ترین احترام‌ها را می‌فرستم.
فلورنتینو پرز»

1101