پیشرفت گرین‌وود مانع از خرید سانچو توسط منچستر یونایتد می‌شود؟

پیشرفت گرین‌وود مانع از خرید سانچو توسط منچستر یونایتد می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی – هنوز تکلیف جذب سانچو توسط منچستر یونایتد معلوم نیست و ممکن است به دلیل پیشرفت گرین وود این اتفاق به تعویق بیفتد هرچند که رسانه‌های انگلیسی این مسئله را تکذیب می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از هواداران منچستر یونایتد در فضای مجازی ابراز نگرانی کرده‌اند ممکن است به دلیل پیشرفت گرین وود، مسئولین شیاطین سرخ دیگر علاقه ای به جذب سانچو نداشته باشند.

منچستر یونایتد از مدت‌ها پیش به دنبال جذب جیدون سانچو، مهاجم جوان تیم دورتموند بوده و اولویت خود را خرید او اعلام کرده است. در همین حین اما بازیکنان جوان این تیم مانند رشفورد و مارسیال به خوبی پیشرفت کردند و خط حمله این تیم را سر و سامان بخشیدند.

ایونینگ استاندارد اما در همین رابطه اعلام کرده پیشرفت گرین وود تاثیری روی برنامه‌های منچستر یونایتد برای جذب سانچو در فصل تابستان ندارد و او می‌تواند جایگاه خود در منچستر یونایتد را به دست آورد. این رسانه اعلام کرده در صورت جذب سانچو، او گزینه اول منچستری‌ها برای پست وینگر راست است و گرین‌وود می‌تواند به عنوان جانشین او فعالیت کند. در این پست البته جس لینگارد، دنیل جیمز و خوان ماتا هم حضور دارند و در نتیجه دست سولسشر برای انتخاب بازیکن باز خواهد بود.

گرین وود از زمان بازگشت فوتبال یکی از بهترین بازیکنان منچستر یونایتد بوده است.

1101