حمایت سیمئونه از رئال مادرید: شانس کسب پنالتی دارند چون هجومی بازی می‌کنند

حمایت سیمئونه از رئال مادرید: شانس کسب پنالتی دارند چون هجومی بازی می‌کنند

خبرگزاری فوتبالی – سیمئونه به حمایت از رئال مادری پرداخته و گفته VAR به نفع رئال است چون آن‌ها هجومی بازی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه درباره حواشی ایجاد شده در خصوص VAR گفته: نمی‌خواهم چیزهایی که قبلا گفته‌ام را تکرار کنم زیرا تکرارش معنی خاصی نمی‌دهد. پای تمام حرف‌هایی که زده‌ام می‌ایستم. VARهمه چیز را به معرض نمایش گذاشته. قبل از آن امکان بازبینی چیزی را نداشتیم. اشتباهات می‌تواند رخ دهد. VAR برای همه منصفانه رفتاد می‌کند و اگر می‌بینید برخی‌ها با کمک آن بیشتر صاحب پنالتی می‌شوند دلیل آن حملات زیاد و هجومی بازی کردن است مثل رئال مادرید.

تیم اتلتیکو مادرید در این چند هفته توسط  VAR صاحب چندین ضربه پنالتی شده که کاستا و موراتا ۲ تای آن‌ها را از دست داده‌اند. سیمئونه در ادامه افزود: اتلتیکو باشگاهی است که بیشترین پنالتی‌ را در تاریخ از دست داده. باید بهتر عمل کنیم زیرا گل کردن پنالتی چیز مهمی است. دروازه‌بان‌ها بهتر شده‌اند و ما هم باید خودمان را تقویت کنیم.

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت: ژائو در بازی مقابل مایروکا به زمین رفت و از مصدومیتی که مقابل آلاوز نصیبش شده بود رنج می‌برد. او با اشتیاق بازی را آغاز کرد و مثل همیشه برایمان فرصت گلزنی خلق کرد. همیشه تمرکزمان روی فلیکس بوده اما بازیکنانی دیگری مانند لودی وجود دارند که در عین جوانی فوق‌العاده کار می‌کنند و دیگر بازیکنان هم باید خودشان را به سطح استاندارد برسانند. باید به آن‌ها زمان بدهیم. آن‌ها استعداد و کیفیت خوبی دارند.

1101