ماجرای درگیری سون و لوریس؛ مورینیو: از دیدن آن لذت بردم!

ماجرای درگیری سون و لوریس؛ مورینیو: از دیدن آن لذت بردم!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم تاتنهام درباره درگیری سون و لوریس توضیحات مهمی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بازی دو تیم تاتنهام و اورتون در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برگزار شد. بین دو نیمه این این دیدار اتفاق عجیبی رخ داد. سون هیونگ مین و هوگو لوریس در هنگام خروج از زمین و حرکت به سمت رختکن باهم درگیری شدید پیدا کردند. این درگیری در حدی بود که بازیکان تاتنهام مجبور شدند دو بازیکن را از هم جدا کنند.

پس از پایان زمان استراحت و حضور در زمین، دوربین‌های ورزشگاه تصاویری از تونل را نشان داد که این دو بازیکن یکدیگر را در آغوش گرفتند و کدورتشان را کنار گذاشتند. هوگو لوریس پس از بازی با بیان اینکه سون را به دلیل عدم پرسینگ بازخواست کرده گفت: این مسئله مربوط به رختکن است. هرچه می‌خواهید بگویید اما داخل رختکن همه بهم احترام می‌گذاریم. هر اتفاقی بین من و سون افتاد جزئی از اتفاقات فوتبال است و اصلا مشکلی نیست.

مورینیو در این رابطه گفت: درگیری؟ بسیار زیبا بود. این درگیری احتمالا عواقب یک جلسه در تیم ما بود و من را باید مورد انتقاد قرار دهید. از بچه‌ها انتقاد کردم زیرا به اندازه کافی از خودشان یا دیگران انتقاد نمی‌کنند. به آن‌ها گفته بودم چیزهای بیشتری از هم بخواهند و تمام تلاششان را برای موفقیت تیم انجام دهند. اواخر نیمه اول سانی (سون) که پسری بسیار دوست داشتنی است مورد انتقاد کاپیتان تیم (لوریس) قرار گرفت تا تاثیر بیشتری روی تیم داشته باشد. حرف‌های بدی زده شد و مطمئن نیستم کسی هل داد یا نه اما چیزی بود که تیم ما برای رشد به آن نیاز داشت زیرا همه باید شخصیتی قوی داشته باشند و از هم درخواست‌ مسئولیت پذیری داشته باشند. خیلی راضی و خوشحال بود. بین دو نیمه به هر دو گفتم. وقتی چنین واکنشی می‌بینید شکی نیست که تا انتها با هم دوست می‌مانید.

1101