پیراهن تمرین متفاوت بارسلونا با الگو گرفتن از طرح‌های معمار کاتالان

پیراهن تمرین متفاوت بارسلونا با الگو گرفتن از طرح‌های معمار کاتالان

خبرگزاری فوتبالی - وبسایت "فوتی هدلاینز" از پیراهن تمرینی بارسلونا برای فصل 21-2020 رونمایی کرده است. طرح این پیراهن از طراحی های آنتونی گائودی، آرشیتکت مدرن و کاتالان الهام گرفته است. آرشیتکتی که بین سالهای 1852 تا 1926 زندگی می کرد و برخی از معروف ترین طراحی های کاتالونیا نظیر ساخرادا فامیلیا، پارک گوئی، لاپدررا و کاسا باتیلو را طراحی کرده است.

به گزارش فوتبالی، نایکی بدین ترتیب تصمیم گرفته است که با این طراحی به یکی از معماران مهم تاریخ منطقه کاتالونیا ادای احترام کند. در حقیقت پیراهن تمرینی فصل آینده بارسلونا ظاهری متفاوت دارد و هیچ بعید نیست که هواداران استقبال خوبی از فروش آن داشته باشند و به یکی از پرفروش ترین محصولات نایکی و بارسلونا در فصل اینده تبدیل شود. یکی دیگر از نکات جالب این لباس مربوط به طراحی پرچم کاتالونیا با طرح بازوبند کاپیتانی است که روی بازوبند این پیراهن طراحی شده است.

از سویی بارسلونا همچنان به نایکی فشار می آورد تا هر چه زودتر مشکل تولید پیراهن اصلی فصل 21-2020 را حل کنند تا این پیراهن برای فروش گذاشته شود و پیش بینی می شود که بارسا در بازی چهارشنبه مقابل اسپانیول برای اولین بار از پیراهن جدیدش استفاده کند و تیم ستین در این مسابقه رسما از لباس جدیدش رونمایی خواهد کرد.