مهاجم 16 ساله لیون از دسترس رئال مادرید دور شد

مهاجم 16 ساله لیون از دسترس رئال مادرید دور شد

خبرگزاری فوتبالی - رایان چرکی یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال اروپاست. این مهاجم 16 ساله فرانسوی - الجزایری در آکادمی لیون توپ می زند که دوست دارد مثل اسطوره اش بنزما روزی جهش بزرگی در دوران فوتبالش داشته باشد و در تیم بزرگی همچون رئال مادرید بازی کند.

به گزارش فوتبالی، چرکی شانزده ساله کم کم در حال جا انداختن خودش در ترکیب تیم لیون است. این بازیکن فصل گذشته اولین حضورش در تیم بزرگسالان لیون را داشت که مجموعا 453 دقیقه در لیون بازی کرد. چرکی شش بازی در لیگ فرانسه، دو بازی در جام اتحادیه، یک بازی در چمپیونزلیگ و یک بازی در جام حذفی فرانسه داشت و توانست سه گل به ثمر برساند. این مهاجم در چمپیونزلیگ جوانان هم در چهار بازی پنج گل به ثمر رساند. 

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید علاقه خاصی دارد و به مدیران تیم گفته بود که چرکی را در سال 2019 بخرند اما در نهایت این بازیکن با وجود پیشنهاد رئال و یونایتد تصمیم گرفت که قراردادش را تمدید کند. حالا اما در حالی که چرکی همچنان مورد توجه رئال مادرید قرار دارد به گفته نشریه اکیپ برای تمدید تا سال 2023 به توافق رسیده است و دستمزدش نیز افزایش می یابد. بدین ترتیب مهاجم 16 ساله با تمدید قراردادش همچنان دور از دسترس تیم هایی همچون سفیدپوشان مادریدی و شیاطین سرخ خواهد بود.