مسی با آینده ای مبهم در بارسلونا، چهارمین هتلش را خرید

مسی با آینده ای مبهم در بارسلونا، چهارمین هتلش را خرید

خبرگزاری فوتبالی - گروه هتلداری MIM  که تحت تملک لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلوناست و از سال 2017 توسط گروه هتلداری ماجستیک مدیریت می شود، چهارمین هتل خود را خرید.

به گزارش فوتبالی، هتل هیمالیا که در نزدیکی پیست اسکی باکیرا برت قرار گرفته است، در کنار تله کابین و جو کوهستانی با چشم اندازی بی نظیر قرار گرفته است.این هتل چهار ستاره 141 اتاق دارد. این هتل شامل یک سالن بدنسازی، استخر، سالن همایش، سرویس راهنمای گردشگری و فعالیت های کوهنوری و اسکی است که به نظر می رسد خرید آن یک سرمایه گذاری ارزشمند برای ستاره آرژانتینی بارسلونا باشد.

شرکت زیر نظر مسی قرار است که در ماه های آینده این هتل را بازسازی کند و تجهیزات آن را بهبود ببخشد تا مشتریان هتل نیز افزایش پیدا کنند. 

مسی پیش از این سه هتل دیگر را در مناطق ایبیزا، مایورکا و سیتجس خریده است تا در حوزه سرمایه گذاری هتل در کشور اسپانیا فعالیت زیادی داشته باشد. این هتل ها تمامی نکات بهداشتی در مورد کرونا را رعایت خواهند کرد و با احترام گذاشتن به تمامی پروتکل های بهداشتی آماده پذیرایی از مشتریان خواهند بود. بدین ترتیب مسی چهار منطقه تفریحی و توریستی اسپانیا را برای فعالیت در حوزه هتلداری انتخاب کرده است.

در حال حاضر شایعات در مورد جدایی مسی از بارسلونا در سال 2021 خیلی زیاد است.