ضیافت شام سه بازیکن رئال مادرید با پذیرایی آشپز اتلتیکویی

ضیافت شام سه بازیکن رئال مادرید با پذیرایی آشپز اتلتیکویی

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو گام بزرگی به سمت قهرمانی لالیگا برداشت. رئال مادرید که از زمان پایان قرنطینه همه بازیهایش را با پیروزی پشت سر گذاشته است در مقابل بیلبائو نیز با تک گل راموس از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید هر هفت بازی اخیرش را با پیروزی گذاشته است که به همین بهانه شب گذشته سرجیو راموس، لوکا مودریچ و لوکاس وازکز سه بازیکن رئال مادرید به همراه خانواده هایشان دور هم جمع شدند و حال و روز خوب تیمشان را جشن گرفتند.

پیلار روبیو همسر راموس که مجری تلویزیونی است در تصاویری در اینستاگرام خود اعلام کرد که کاپیتان رئال مادرید میزبان مودریچ، وازکز و همسرانشان بوده اند. آنها غذای خود را از رستوران دابیز مونیوز آشپز اتلتیکویی سفارش داده بودند.  دابیز در دوران قرنطینه ترجیح می دهد که غذاها را در خارج از رستوران برای مشتریانش سرو کند و بازیکنان رئال مادرید هم از غذاهای وی استفاده کردند. میگوی خورد شده به همراه عدس و کاری، نعنا و کره لیمو، تاکوی ذرت برخی از غذاهایی هستند که در میز شام راموس و رفقا دیده می شوند. به هر صورت به نظر می رسد که بازیکنان رئال مادرید با این مهمانی به پیشواز قهرمانی لیگ رفته اند. رئال از چهار بازی بعدی به هشت امتیاز نیاز دارد تا قهرمان لالیگا شود.