میرجوان: شاید تمرینات نفت MIS تعطیل شود

میرجوان: شاید تمرینات نفت MIS تعطیل شود

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم نفت مسجدسلیمان می‌گوید مشکلات مالی امان اعضای تیمش را بریده و شاید تمرینات را تعطیل کنند.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، عماد میرجوان در گفت و گویی درباره برد نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین سازی تبریز بیان کرد: ما بازی خیلی خوبی مقابل ماشین سازی انجام دادیم. بسیار خوب و منطقی در خانه خودمان حریف را تحت کنترل درآوردیم و اگر خوش شانس بودیم گل‌های بیشتری نیز می‌زدیم. با این حال خوشحالم که یک برد دلچسب کسب کردیم و هواداران مان خوشحال شدند.

وی درباره گلی که به ثمر رساند، بیان کرد:‌خوشحالم که نقشی در پیروزی تیمم داشتم. من به عنوان مهاجم تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیمم مثمرثمر باشم و طبیعتا گلزنی وظیفه‌ام است. خوشحالم که جواب اعتماد کادر فنی را دادم و امیدوارم از این به بعد موتور گلزنی‌ام روشن بماند و بتوانم به این روند ادامه بدهم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان با اشاره به مثبت شدن تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان لیگ برتری گفت: واقعا شرایط ترسناکی به لیگ برتر حاکم شده اما الان که مسابقات را شروع کردیم، دیگر تا پایان باید پیش برویم. به نظرمان وقت تعطیلی مسابقات نیست و باید همه با هم کمک کنیم تا لیگ به پایان برسد. البته که این موضوع برای فوتبالیست‌ها نگران کننده است اما چاره ای نداریم و باید با تمکین از سازمان لیگ کارمان را دنبال کنیم.

میرجوان درباره مشکلات مالی نفت تاکید کرد: واقعا ما دیگر خسته شدیم اینقدر از مشکلات مالی حرف زدیم. اعضای تیم ما 6 ماه است پولی نگرفته‌اند اما به عشق هواداران خوب نفت کارمان را دنبال کردیم. الان ولی واقعا شرایط سخت شده است. با بازیکنان صحبت کردیم و شاید تمرینات نفت تعطیل شود. متاسفانه هیچ کس به فکر نفت مسجدسلیمان نیست. ما هیچ مسئولی را در تمرینات نمی‌بینیم و فقط سرپرست تیم کنار ما حضور دارد. با این شرایط واقعا ادامه دادن لیگ سخت است.

وی در پایان افزود: تا الان به عشق مردم خوب وخونگرم مسجدسلیمان جلو رفتیم اما امیدوارم به داد تیم ما برسند. ما مشکلات زیادی داریم که کار را برایمان سخت می‌کند. قرار بود قبل از تعطیلات نوروز 99 به تیم پول بدهند اما هیچ اتفاقی نیفتاد و حالا هم مشکلات ادامه دارد.

7655