گزارش روز؛ چرا بایرن مونیخ می‌تواند سه‌گانه کسب کند؟

گزارش روز؛ چرا بایرن مونیخ می‌تواند سه‌گانه کسب کند؟

خبرگزاری فوتبالی – سایت رسمی بوندس لیگا با ۵ دلیل اثبات کرده بایرن مونیخ می‌تواند سه‌گانه بگیرد.
به گزارش فوتبالی، تنها دو تیم پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ شانس کسب سه گانه را دارند. سایت بوندس‌لیگا در مقاله‌ای ۵ دلیل را بررسی کرده که شانس بایرنی‌ها برای کسب ۳ جام را نشان می‌دهد.

فرم خوب قهرمانانه بایرنی‌ها
برد ۴-۲ مقابل لورکوزن بایرنی‌ها را به رکورد ۲۶ بازی بدون شکست و ۱۷ برد پیاپی رساند. آن‌ها در لیگ قهرمانان دو تیم تاتنهام و چلسی را تحقیر کردند تا  فتح این جام برای آن‌ها دور از دسترس نباشد. آن‌ها بوندس لیگا را با ۱۰۰ گل زده به پایان رساندند و فرک بسار خوبی دارند.


تاثیر فلیک
کسی تصور نمی کرد فلیک انقدر بی‌نظیر عمل کند و از ۳ نوامبر ۲۰۱۹ تا امروز بایرن به چنین غولی تبدیل شود. ۲۹ برد در ۳۲ بازی و آمار درشان حط دفاعی و حمله بایرن باعث شده تا فلیک با هاینکس مقایسه شود. رومنیگه اعلام کرده بایرن از حالا به دنبال جام سوم است.

لوانگلفسکی
این مهاجم لهستانی پنجاه و پنجاه و یکمین گلش برای بایرن در بازی‌های امسال را در فینال جام حذفی به ثمر رساند و توقف نشدنی به نظر می‌رسد. او آقای گل لیگ قهرمانان امسال با ۱۱ گل هم هست. لوا یکی از مهم‌ترین عامل‌های موفقیت بایرن بوده است.

نویر و دوستان
نویر در سال ۲۰۱۴ پس از رونالدو و مسی سومین بازیکن برتر جهان شد. این دروازه‌بان ۳۴ ساله که بازوبند کاپیتانی بایرن را بر بازو می‌بندد ۴ مدافع عالی را پیش روی خود می‌بیند. پاوارد که با فرانسه قهرمان جهان شده و در بایرن هم می‌درخشد، بواتنگ و آلابای باتجربه و دیویسی که امسال پدیده بوده است. بایرن امسال از خط دفاعی‌اش مطمئن بوده است.


زوج کیمیش گورتزکا
این زوج در میانه میدان برای بایرن بی‌نظیرند. کیمیش آمار ۹۲ درصد پاس صحیح دارد  و هر بازی ۷.۲ مایل می‌دود و این در حالی است که پست او مدافع راست بود اما حالا تیاگو را نیمکت نشین کرده است. در کنار او یک هافبک باکس تو باکس بی‌همتا به نام گورتزکا وجود دارد که کمربند خط میانی بایرن را محکم‌تر از همیشه کرده است.
بایرن بیش از پیش به کسب سه‌گانه نزدیک است. موافقید؟

1101