اعتراض شدید بازیکنان اتلتیک بیلبائو به VAR در شبکه‌های اجتماعی؛ به نفع یک تیم خاص!

اعتراض شدید بازیکنان اتلتیک بیلبائو به VAR در شبکه‌های اجتماعی؛ به نفع یک تیم خاص!

خبرگزاری فوتبالی – بازیکنان بیلبائو به اعتراض نسبت به عملکرد VAR پرداختند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شب گذشته توانست با حساب ۱-۰ اتلتیک بیلبائو را شکست دهد. گل رئال مادرید روی یک ضربه پنالتی توسط راموس به دست آمد. چند دقیقه بعد از گل رئال، صحنه‌ای در موطه جریمه پیش آمد که باعث حواشی فراوانی شد زیرا بیلبائویی‌ها معتقد بودند این صحنه هم مانند خطای راموس پنالتی بود هرچند کارشناس داوری مارکا تمام تصمیمات داور در این بازی را تایید کرد و انها را صحیح دانست.

پس از این اتفاق و پایان بازی بسیاری از بازیکنان بیلبائو به انتقاد از داوری پرداختند. ایناکی ویلیامز ویدیوی صحنه مشکوک را در توئیتر خود گذاشت و از اموجی‌ها دقت و تعجب استفاده کرد. اونای لوپز هم با به اشتراک گذاری صحنه پنالتی از اموجی تعجب استفاده کرد.

دنی گارسیا که خطای پنالتی منجر به گل رئال مادرید را روی مارسلو انجام داده بود هم نوشت: من شانس کسب توپ از مارسلو را داشتم اما بدشان بودم. به هیچ‌وجه تصور نمی‌کردم که ممکن است او قبل از من به توپ برسد. اگر در صحنه‌های مشابه برای یک تیم خطای پنالتی گرفته می‌شود باید برای دیگری هم گرفته شود. VAR کنترل فوتبال را بر عهده گرفته است!

ایکر مونیان، کاپیتان اتلتیک بیلبائو هم پس از بازی به اسپورت گفته: رائول گارسیا در محوطه جریمه حریف نقش بر زمین شد اما آن‌ها حتی صحنه را بازبینی هم نکردند. فرق ما با رئال مادرید VAR بود! از زمان بازگشت فوتبال مشاهده کرده‌ایم که تصمیمات VAR به یک تیم خاص بستگی دارد.

1101