سرمربی آتالانتا: به رتبه دوم سری آ فکر می‌کنیم

سرمربی آتالانتا: به رتبه دوم سری آ فکر می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم آتالانتا از اهداف تیمش پس از برد گفت.

به گزارش فوتبالی،شب گذشته تیم آتالانتا با برد مقابل کالیاری توانست به فاصله ۱ امتیازی اینتر در رده سوم و ۴ امتیازی لاتزیو در رده دوم برسد. این برد هشتمین برد پیاپی آتالانتایی‌ها بود

جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آبی و مشکی پوشان پس از پایان بازی گفت: ما در این بازی اندکی دچار ضعف انرژی و هوش شده بودیم. شانس‌های زیادی خلق کردیم و نباید تا لحظه آخر انقدر آزار می‌دیدیدم. از تمام فرصت‌هایمان استفاده نکردیم و من در تیم‌مان بیشتر از خستگی فیزیکی، خستگی روحی دیدم. کند و بی‌دقت بودیم اما همچنان توانستیم نتیجه کسب کنیم و این ارزشمند است. زیرا کالیاری تحت هدایت والتر زنگا نشان داد چه کیفیتی دارد.

سرمربی آتالانتا در ادامه گفت: شاید به طور ناگهانی بیش از حد تعویض کردم و نباید موریل و مالینوفسکی را تا آن حد در زمین نگه می‌داشتم. بابت بازیگشت ایلیچیچ هم خوشحالم. او برای ما بازیکن مهمی است. ما بر بازی احاطه داشتیم و آتالانتا به خوبی دفاع می‌کرد.

گاسپرینی در پایان گفت: هدف ما این است که سهمیه اروپایی‌هایمان را قطعی کنیم و یک رکورد جدید برای باشگاه ثبت کنیم. از رتبه دوم دوریم اما به آن فکر می‌کنیم. رسیدن به آن رتبه، یک ایده اغواگرانه است!

1101