استقبال وزارت ورزش از شفاف‌سازی پرونده «ویلموتس»

استقبال وزارت ورزش از شفاف‌سازی پرونده «ویلموتس»

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم گفتگوی خبرگزاری مهر با جمشید تقی‌زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش را برایتان انتخاب کردیم:

  • وزیر ورزش نه ویلموتس را به فدراسیون فوتبال معرفی کرد و نه در همکاری با این مربی توصیه‌ای داشت. بنابراین نمی‌توان پرونده این مربی بلژیکی را به وزیر ورزش منتسب کرد.
  •  در مورد پرونده مارک ویلموتس و ابعادی که ایجاد شائبه و حاشیه کرده است، آقای مهدی تاج باید پاسخگو باشند. نهایت معاونت ورزش قهرمانی وزارتخانه هم می‌تواند به موضوع بپردازد. وزارت ورزش به جز مباحث حقوقی موضوع که به مجلس مربوط می‌شود، به موضوعات دیگر نمی‌پردازد. 
  • وزارت ورزش از هر گونه رسیدگی به پرونده سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال یا هر پرونده ورزشی دیگر که در نهادهای نظارتی است، استقبال می‌کند کما اینکه در مجلس قبل در مورد همین پرونده ویلموتس و حتی پرونده کارلوس کی روش همکاری کامل را با مجلسی‌ها داشتیم و اسناد و مدارک موردنیاز را در اختیار نمایندگان قرار دادیم.
  • در فضای مجازی صحبت‌هایی درباره استیضاح وزیر ورزش مطرح شده اما به واقع من به عنوان معاون امور مجلس وزارتخانه تا به امروز بحثی در این زمینه ندیده و نداشته ام. اصلاً موضوعی نبوده که طرح استیضاح مطرح شود.  

1984