ویارئال 1-4 بارسلونا؛ کاتالان ها عقب نمی کشند

ویارئال 1-4 بارسلونا؛ کاتالان ها عقب نمی کشند

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با گلهای سوارز، فاتی، گریزمان و گل به خودی پائو تورس در مقابل ویارئال با نتیجه چهار بر یک پیروز شد و یک پیروزی ارزشمند را در مقابل یک حریف قبراق ثبت کرد تا همچنان در فاصله چهار هفته به پایان لالیگا به دوئل قهرمانی امید داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا چاره ای ندارد جز این که تمامی چهار بازی بعدی خود را ببرد و منتظر باشد تا رئال مادرید در حداقل دو تا از چهار بازی امتیاز بدهد تا رقابت برای لالیگا داغ بماند و بتوانند به قهرمانی در مسابقات امسال امیدوار باشد.

ویارئال که بعد از قرنطینه تیم سرحال بود در این بازی توسط بارسلونا در خانه خود یعنی ورزشگاه لاسرامیکا گل باران شد و حالا برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ باید روی چهار بازی بعدی خود تمرکز کند و مسابقات پیش رو را جدی بگیرد.

لیونل مسی ستاره ارژانتینی در این بازی هر کاری کرد نتوانست تعداد گلهایش را بیشتر کند و هر چند که پی چی چی و آقای گلی لالیگا برایش هدفی در دسترس به نظر می رسد اما بعید است که شانسی برای کسب جایزه کفش طلا ندارد و این جایزه را احتمالا به رابرت لواندوفسکی تقدیم خواهد کرد. به هر صورت بارسلونا توانست یک پیروزی ارزشمند را به دست بیاورد.