ساوتهمپتون 1-0 منچسترسیتی؛ باخت غیرمنتظره تیم گواردیولا

ساوتهمپتون 1-0 منچسترسیتی؛ باخت غیرمنتظره تیم گواردیولا

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی پس از گلباران کردن لیورپول به شکل غیرمنتظره ای در مقابل ساوتهمپتون شکست خورد. بدین ترتیب ساوتهمپتون میزبان با یک پیروزی ارزشمند توانست بقای خود در لیگ انگلیس را نهایی کند و پنج هفته آینده برایشان حالت تشریفاتی دارد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی با شکست غیرمنتظره در هفته سی و سوم لیگ انگلیس فعلا 66 امتیازی ماند. آنها در حالی در رتبه دوم هستند که هشت امتیاز تا تیم سوم جدول یعنی لسترسیتی فاصله دارند و در پنج بازی بعدی لیگ انگلیس تلاش خواهند کرد تا فصل را در رتبه دوم به اتمام برسانند. من سیتی تمرکز خود را روی بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل آرسنال گذاشته تا بتواند دومین جام فصلش پس از جام اتحادیه را نیز کسب کند و بعد از آن در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال سه  جامه شدن باشد. در حقیقت منچسترسیتی پس از بایرن مونیخ می تواند دومین تیم در لیگ های بزرگ اروپا باشد که دو جام در این فصل برده است و روی جام سوم در تابستان پیش رو تمرکز خواهد کرد.

منچسترسیتی که با تمام قوا وارد میدان شده بود با تک گل آدامز در دقیقه 16 شکست خورد و هر چه تلاش کرد نتوانست نتیجه را برگرداند و سه امتیاز را به شکل غیرمنتظره ای از دست داد.