زیدان: از صحبت در مورد داوری خسته شدم، به رئال مادرید احترام بگذارید

زیدان: از صحبت در مورد داوری خسته شدم، به رئال مادرید احترام بگذارید

خبرگزاری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد پیروزی سخت تیمش مقابل بیلبائو با نتیجه یک بر صفر صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، زیدان در پایان بازی رئال مادرید و بیلبائو از این که پس از بازیهای تیمش به صورت مداوم در مورد داوری ها صحبت می شود، بیان کرد:" خسته شدم چون همیشه در مورد مسائل مشابه صحبت می شود. مدام می گویند که به خاطر داوران برنده شده ایم. باید به رئال مادرید و بازیکنانش به خاطر کاری که درون زمین انجام می دهند، احترام بگذارید. با این صحبت ها چیزی عوض نخواهد شد و همه این را می دانیم.هیچ کس نمی تواند هدفمان را از ما بگیرد. روی فوتبال تمرکز داریم، فقط همین."

زیزو در مورد هفتمین پیروزی پیاپی رئال مادرید گفت :" باید به بازیکنان احترام بگذاریم. با انسجام بازی کردیم و عملکرد دفاعی ما کلیدی بود. در حملات باید کمی درخشش بیشتری  داشته باشیم و می توانیم بهتر شویم. لالیگا هنوز تا هفته آخر ادامه دارد و چیزی تعیین  نشده است. همه بازیکنان انگیزه دارند تا خوب بازی کنند. امروز نوبت میلیتائو بود که بازی کند و نمایش خوبی از خود ارائه داد. فشار بازیها زیاد است و این روی عملکرد بازیکنان تاثیر می گذارد. جمعه بازی داریم و بعد از آن باید در عرض یک هفته سه بازی انجام بدهیم."