جزئیات قرارداد بیرانوند با پرسپولیس؛ 3.7 میلیارد یا 5.2 میلیارد؟

جزئیات قرارداد بیرانوند با پرسپولیس؛ 3.7 میلیارد یا 5.2 میلیارد؟

خبرگزاری فوتبالی- روزنامه خبرورزشی به جزئیات اختلاف مالی علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که بیرانوند در دوره مدیرعاملی محمدحسن انصاری‌فرد متممی به قراردادش اضافه کرده که ارزش قرارداد او را 1.5 میلیارد تومان بیشتر می‌کند منتهی مدیریت جدید پرسپولیس این متمم را قبول ندارد تا یکی از دلایل اختلاف بیرانوند با باشگاه، همین مساله باشد.

روزنامه خبرورزشی در شماره امروزش به جزئیات جالبی از قرارداد بیرانوند با پرسپولیس اشاره کرده. به نوشته این روزنامه، اگر چه قرارداد بیرانوند با پرسپولیس تا سال 1400 اعتبار دارد منتهی ایرج عرب مدیرعامل سابق پرسپولیس قراردادی به ارزش 3 میلیارد و 750 میلیون تومان برای یک فصل با دروازه‌بان تیمش امضا کرده است. 

بر اساس این قرارداد، در صورت قهرمانی پرسپولیس در لیگ، 10 درصد از مبلغ کل قرارداد او به عنوان پاداش به بیرانوند تعلق خواهد گرفت. یعنی 375 میلیون تومان.

اختلاف از اینجا شروع می‌شود که بیرانوند معتقد است با توجه به متمم 1.5 میلیاردی که به قراردادش اضافه شده، قرارداد او با پرسپولیس 3 میلیارد و 750 میلیون تومان نیست بلکه 5 میلیارد و 250 میلیون تومان است و ده درصد پاداش قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هم باید بر اساس این رقم جدید به او پرداخت شود نه رقم قدیمی. موضوعی که مدیران پرسپولیس آن را قبول ندارند.

خبرورزشی در ادامه گزارشش به این موضوع پرداخته که 4 آپشن قهرمانی در لیگ، کسب سهمیه لیگ قهرمانان، حضور در 60 درصد مسابقات و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باعث خواهد شد که 40 درصد پاداش به حساب بیرانوند واریز شود منتهی مدیران امور مالی پرسپولیس این 40 درصد پاداش را قبول ندارند و متمم 1.5 میلیاردی هم که مورد قبول آنها نیست.   

1984