شیری: با اخراج کمال کارمان سخت شد/ مراجع ذی صلاح در ورزش به موضوع کرونا ورود جدی داشته باشند

شیری: با اخراج کمال کارمان سخت شد/ مراجع ذی صلاح در ورزش به موضوع کرونا ورود جدی داشته باشند

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از اخراج بازیکنمان، کار برای ما مشکل‌تر شد، اما شخصیت و میل به قهرمانی خود را نشان دادیم.

به گزارش فوتبالی، مهدی شیری در گفت‌وگویی، پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه آزادی تهران، اظهار داشت: بازی خیلی دشواری داشتیم، چون تیم‌هایی که در انتهای جدول هستند، بسیار سخت امتیاز می‌دهند. بعد از اخراج بازیکن ما کمال، کار برای ما مشکل‌تر شد، اما شخصیت و میل به قهرمانی خود را نشان دادیم و در نهایت با عملکردی خوب توانستیم سه امتیاز این دیدار را بدست آوریم. 

وی در ادامه در خصوص عملکرد پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیس بازیکنان حرفه‌ای دارد و در این بازی هم مزد زحماتمان را گرفتیم. ما هماهنگ هستیم و نشان دادیم تنها هدف ما قهرمانی در لیگ است. 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان پیرامون ابتلای چندین بازیکن از تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان به ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: امیدوارم مراجع ذی‌ربط در ورزش کشور، موضوع ابتلای بازیکنان به کرونا را پیگیری کنند تا برای هیچ شخصی مشکلی پیش نیاید. اگر بخواهیم بیش از حد در مورد این موضوع حرف بزنیم، قضیه واقعا لوث می‌شود و بهتر است فقط نهاد‌های مربوطه در این ارتباط اظهار نظر کنند.

7655