گزارش روز: فارغ‌التحصیلان آکادمی رئال مادرید و افتخار آفرینی در دیگر تیم‌ها

گزارش روز: فارغ‌التحصیلان آکادمی رئال مادرید و افتخار آفرینی در دیگر تیم‌ها

خبرگزاری فوتبالی – رئال مادرید هم مانند دیگر تیم‌ها آکادمی خوبی دارد اما کمتر از حد انتظار از محصولات موفق آکادمی اش استفاده می‌کند.

به گزارش فوتبالی، اشرف حکیمی چند روز پیش رسما به اینتر پیوست تا رئال نتواند از یکی از محصولات آکادمی‌اش استفاده کند. به همین دلیل رسانه مارکا در یک مقاله تیم منتخبی از بازیکنان آکادمی رئال تشکیل داده که در دیگر تیم‌ها به موفقیت رسیده‌اند.

سانتیاگو کانیزارس: ۴ فصل در رئال مادرید بود اما بیشتر اهالی فوتبال او را با موفقیت در والنسیا به خاطر دارند.

خوان فران: مدافع راست سابق رئال مادرید که پس از دوره‌ای حضور قرضی در اسپانیول و بازی در تیم اوساسونا به یکی از بهترین بازیکنان اتلتیکو مادرید، رقیب اصلی رئال تبدیل شد.

خوزه گارسیا: در رئال کم بازی کرد. به ویارئال رفت و سپس برای اتلتیکو مادرید درخشید.

دیگو یورنته: در تیم اصلی رئال بازی کرد. در سال ۲۰۱۵. او حالا یکی از بازیکنان مهم سوسیه‌داد است.

خولیو یورنته: او عموی مارکوس یورنته است که پس از دو سال حضور در رئال این تیم را ترک کرد و به دوران بسیار موفقی در تنه‌ریف رسید.

مارکوس یورنته: اتلتیکو مادرید برای او ۴۰ میلیون پوند هزینه کرد و او حالا نقشی اساسی در تیم سیمئونه دارد.

دنی پارخو: کاپیتان تیم والنسیا فوتبال خود را از رئال مادرید آغاز کرده و پس از دوران حضورش در کوئیز پارک رنجرز و ختافه حالا در مستایا می‌درخشد.

کامینرو: در زمان حضورش در رئال خیلی فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد اما در وایادولید و اتلتیکو مادرید توانست خودی نشان دهد.

خوان ماتا: یکی از با استعدادترین بازیکنان آکادمی رئال مادرید که در سال ۲۰۰۷ این تیم را ترک کرد و به والنسیا رفت. او حالا یکی از بازیکنان کارکشته در لیگ برتر انگلیس است.

میگوئل پاردزا: یکی از مهم‌ترین بایزکنان دوران قدیم مادرید و حضور کنار سانچز، وازکز و بوتراگوئنو بود اما به ساراگوسا پیوست.

آلوارو موراتا: دوران حوانی‌اش را در رئال سپری کرد و زیر نظر مورینیو به تیم اصلی رسید. به یوونتوس رفت و برگشت اما باز هم در رئال ماندگار نشد و حالا در اتلتیکو مادرید بازی می‌کند.

از دیگر بازیکنانی که می‌توانستند در این لیست حضور پیدا کنند می‌توان به آراگون، خورادو، پرز، بورخا والرو، آلوارو نگردو، روبرتو سولدادو، پابلو سارابیا و حتی خسه رودریگز اشاره کرد.

1101