ادعای روزنامه شهروند؛ احتمال تعطیلی لیگ برتر

ادعای روزنامه شهروند؛ احتمال تعطیلی لیگ برتر

خبرگزاری فوتبالی- روزنامه شهروند از احتمال تعطیلی لیگ برتر خبر داده است.

به گزارش فوتبالی، اگر چه از صحبتهای مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون و همچنین ستاد مبارزه با کرونا در ورزش نمی‌توان هیچ نشانه‌ای از تعطیلی لیگ پیدا کرد منتهی وضعیت اضطراری به وجود آمده در لیگ برتر و آمار بالای تستهای کرونای مثبت در دو تیم فولاد و استقلال باعث شده تا شاید معادله لیگ تغییر کند.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که امروز جلسه‌ای مهم در فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد شد که خروجی آن برای اهالی لیگ برتر بسیار مهم خواهد بود و قرار است مدیران فدراسیون درباره ادامه لیگ یا تعطیلی آن به نتیجه برسند.

از طرف دیگر روزنامه شهروند در شماره امروزش مدعی شده که احتمال تعطیلی لیگ وجود دارد. این روزنامه با اشاره به آمار ابتلای 72 نفر از عوامل باشگاه‌ها به کرونا، درباره سرنوشت لیگ نوشته: به نظر می‌رسد مسئولان فوتبال ایران با اصراری که به برگزاری مسابقات با وجود مثبت‌ شدن تست کرونای بازیکنان تیم‌های مختلف دارند، در مسیر تعطیلی کامل لیگ نوزدهم گام برمی‌دارند. بدون‌ شک اگر تا چند روز آینده آمار تعداد کرونایی‌های لیگ‌برتر افزایش پیدا کند، دیگر مسئولان هم نمی‌توانند مقاومتی در برابر تعطیلی لیگ داشته باشند.‌ موضوعی که به نظر می‌رسد همین حالا هم درخواست خیلی از بازیکنان حاضر در لیگ و البته خانواده‌های آنهاست.

توضیح فوتبالی: شهروند در شرایطی این ادعا را مطرح کرده که سازمان لیگ مخالف تعطیلی مسابقات در این شرایط است و امیدوار است همانطور که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفته، بتوان هفته‌های باقیمانده را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.

1984