مشکل عجیب هواداران لیورپول؛ پیراهن تیم در فروشگاه‌ها موجود نیست!

مشکل عجیب هواداران لیورپول؛ پیراهن تیم در فروشگاه‌ها موجود نیست!

خبرگزاری فوتبالی – هواداران لیورپول با مشکل جدیدی به نام کمبود پیراهن این تیم در فروشگاه‌ها برای خرید مواجه شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لیورپول با مشکل عجیبی مواجه شده است. آن‌ها امسال قهرمان شده‌اند و تقاضای زیادی برای خرید البسه این تیم وجود دارد اما لباس‌های بسیار کمی از این تیم در فروشگاه‌ها وجود دارد.

قهرمانی پس از ۳ دهه باعث شده تا هواداران لیورپول به خرید محصولات این تیم روی خوش نشان دهند اما برای خرید لباس این تیم که توسط کمپانی نیو بالانس تامین شده دچار مشکل شده‌‌‌اند. لیورپول از فصل بعد قرار است البسه کمپانی نایک را برتن کند و به همین دلیل کمپانی نیو بالانس به درخواست باشگاه لیورپول مبنی به تولید تعداد دیگری از لباس‌های این فصل برای فروش در فروشگاه‌ها پاسخ منفی داده و به این ترتیب هم‌اکنون تعداد محدود و کمی از لباس‌های لیورپول در فروشگاه‌ها مانده است.

امسال نزدیک به ۱.۷ میلیون لباس از لیورپول به فروش رسیده و لیورپولی‌ها ۴۵ میلیون پوند سود از این بابت دریافت کرده‌اند. فصل آینده قرار است آن‌ها پیراهن نایک را برتن کنند. با قراردادی که ۳۰ میلیون پوند اعتبار دارد و از قرارداد قبلی کمتر است اما با توجه به توزیع قوی نایک و سهم ۲۰ درصدی فروش لیورپول از فروش هر لباس، این قرارداد می‌تواند در ادامه سود پرشماری به این باشگاه تزریق کند.

1101