سرمربی میلان پس از برد ۳ گله: تمام فکرمان یوونتوس است

سرمربی میلان پس از برد ۳ گله: تمام فکرمان یوونتوس است

خبرگزاری فوتبالی –  سرمربی میلان گفته آن‌ها از همین حالا به فکر بازی مقابل یوونتوس هستند.

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی پس از برد ۳-۰ شاگردانش مقابل لاتزیو به خبرنگاران گفت: تیم ما عالی بازی کرد و از این برد خوشحالیم اما با چنین تقویم فشرده‌ای همین حالا فکر ما روی بازی مقابل یوونتوس است. می‌دانیم در چه رده‌ای قرار داریم و نیاز داریم تا پیشرفت کنیم. امشب (شب گذشته) انرژی زیادی از ما گرفته شد اما از همه انرژی مثبت گرفتم که به بازی آینده ما کمک ویژه‌ای خواهد کرد. بازی آینده ما چهارمی بازی مقابل یوونتوس در این فصل است. آن‌ها در این چند هفته پیشرفت خوبی داشته‌اند اما ما هم پیشرفت کرده‌ایم.

پیولی در ادامه گفت: وقتی برای یک بازی آماده می‌شوید باید توانایی‌های حریف را محدود کنید. لاتزیو کیفیت بالایی دارد اما هافبک ما کارهای زیادی انجام داد و فرم خوبمان را حفظ کردیم. در تمرینات خوب ظاهر می‌شویم. همیشه گفته‌ام که مشتی بازیکن مسئولیست پذیر داریم که ارزش پیراهن باشگاه را می‌دانند. تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا میلان به سهمیه اروپا برسد. به لیگ قهرمانان نمی‌رسیم اما باشگاه میلان شخصیت حضور در رقابت‌های اروپایی را دارد.

سرمربی میلان در پایان افزود: زلاتان نمی‌تواند ۹۰ دقیقه بازی کند اما نسبت به بازی هفته گذشته پیشرفت زیادی داشته. او به ما کمک می‌کند تا از لحاظ ذهنی، تکنیکی و کیفی پیشرفت کنیم.

1101