چلسی 3-0 واتفورد؛ گلباران به سبک لمپارد و تیمش

چلسی 3-0 واتفورد؛ گلباران به سبک لمپارد و تیمش

خبرگزاری فوتبالی - چلسی با گلهای ژیرو، ویلیان (پنالتی) و بارکلی با نتیجه سه بر صفر در مقابل واتفورد پیروز شد و رتبه چهارم خود را با قاطعیت حفظ کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم لندنی با هدایت لمپارد یک پیروزی قاطعانه را کسب کرد تا همچنان با 57 امتیاز و دو امتیاز بیشتر از منچستریونایتد در رتبه چهارم لیگ انگلیس بماند. البته آبی پوشان لندنی همچنان فقط یک امتیاز با لسترسیتی که در رتبه دوم قرار دارد، فاصله دارند.

هر چند که رتبه اول و دوم لیگ انگلیس توسط لیورپول و منچسترسیتی تقریبا قطعی شده اما ادامه مسابقات برای تعیین رتبه های پایین تر بسیار داغ است چرا که فاصله لسترسیتی در رتبه سوم و منچستریونایتد در رتبه پنجم فقط سه امتیاز است که در پنج بازی بعدی لیگ برتر انگلیس رتبه های این تیم ها ممکن است دستخوش تغییر شود و این دو تیم و چلسی ممکن است که رتبه هایشان را با هم عوض کنند و هر کدام در رتبه بالاتری قرار بگیرند. به همین خاطر ادامه مسابقات لیگ انگلیس با وجود قهرمانی زودهنگام لیورپول خیلی داغ پیگیری می شود و باید دید که در هفته های پیش رو کدام تیم ها می توانند سهمیه مستقیم چمپیونزلیگ را بگیرند و کدام تیم ها به لیگ اروپا خواهند رسید.