سراج: خسته بودیم و باختیم اما از مردم آبادان عذرخواهی می‌کنم

سراج: خسته بودیم و باختیم اما از مردم آبادان عذرخواهی می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مردم آبادان به خاطر شکست تیمش مقابل تراکتور تبریز عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: این پیروزی را به تراکتوری‌ها تبریک می‌گویم و از مردم آبادان به خاطر شکست عذرخواهی می‌کنم. ما دنبال بهانه نیستیم، ولی تیم ما یک مقدار استراحت خوبی نداشت و خسته بود. تیم ما دیروز دیر به هتل رسید و تا چهار پنج صبح بیدار بودیم. 

وی ادامه داد: تیم ما ضد فوتبال بازی نکرد اما این تراکتور بود که توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و بتواند با برد برابر ما بتواند موقعیتش در جدول را بهبود ببخشد. ما ۲ بازی پشت هم در آبادان داریم که امیدواریم با کسب آن ۶ امتیاز بتوانیم دوباره به کورس برگردیم. همیشه گفتم که مسئولیت باخت با من است و شیرینی پیروزی برای شاگردانم است.

سراج افزود: در نیمه اول روی اشتباه فردی گل خوردیم و برنامه ما این بود که ابتدا گل نخوریم و سپس روی ضد حمله‌ها به دنبال گلزنی باشیم. سعی کردیم در نیمه دوم با تغییر سیستم نتیجه را برگردانیم اما روی غافلگیری گل خوردیم. تراکتور هم در دفاع عالی بود و نگذاشت که کارها طبق خواسته ما پیش برود.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پایان گفت: مشکل خاصی در میزبانی تیم حریف نبود و پروتکل‌ها هم تا جایی که می شد رعایت شده بود و ناراحتی من تنها از نتیجه بازی بود. هنوز چیزی برای ما تمام نشده و به دنبال پیروزی در ۲ بازی آینده خود هستیم.

6968