یوونتوس 4-1 تورینو؛ آتش بازی رونالدو و یارانش در دربی تورین

یوونتوس 4-1 تورینو؛ آتش بازی رونالدو و یارانش در دربی تورین

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس با نتیجه چهار بر یک و با گلهای رونالدو، دیبالا، کوادرادو و گل به خودی جیجی در مقابل تک گل بلوتی از روی نقطه پنالتی با نتیجه چهار بر یک به پیروزی قاطعانه ای رسید.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس با این پیروزی قاطعانه در فاصله هشت بازی به پایان لیگ ایتالیا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد. آنها با یک بازی بیشتر فعلا هشت امتیاز از لاتزیو که اصلی ترین تعقیب کننده شان است، بیشتر دارند.

کریستیانو رونالدو که روی دور گلزنی افتاده برای یک بازی دیگر گلزنی کرد و یوونتوس یک پیروزی قاطعانه و ارزشمند کسب کرد تا به نظر برسد که آنها با هدایت ساری شانس زیادی برای قهرمانی در سری آ دارند و امسال اسکودتو را به ویترین افتخارات خود اضافه خواهند کرد.تورینو نیز با این شکست با 31 امتیاز فعلا در رتبه سیزدهم باقی ماند. این تیم در هشت بازی پایانی لیگ ایتالیا به دنبال بقا خواهد بود و تلاش می کند تا فصل را در میانه های جدول و به دور از بقیا پیگیری کند. یووه اگر پنج تا از هشت بازی بعدی خود را ببرد هم قهرمانی خود را قطعی می کند و مطابق انتظار قهرمان فوتبال ایتالیا می شود و کریستیانو رونالدو برای دومین سال پیاپی فاتح لیگ ایتالیا خواهد شد.