علوی: 16 کرونایی داریم/ تماسی درباره لغو بازیمان گرفته نشده

علوی: 16 کرونایی داریم/ تماسی درباره لغو بازیمان گرفته نشده

خبرگزاری فوتبالی- محمد علوی گفت: تا کنون 16 کرونایی در تیم فولاد شناسایی شده است! 

به گزارش فوتبالی، علوی در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر در رادیو ورزش گفت: در حال حاضر ۱۱ بازیکن و۵ عضو کادر فنی ما به کرونا مبتلا شده‌اند و ما به سازمان لیگ نامه داده‌ایم. ۱۶ نفر بالای ۳۰ درصد از اعضای تیم هستند و بازی باید لغو شود. هم‌اکنون در اردو هستیم اما می‌دانیم چه کنیم. در مازندران.  اگر بازی لغو نشود ما هم رعایت نمی‌کنیم و بازیکنان کرونایی را وارد زمین می‌کنیم. باید بازی لغو شود. بعضی از بازیکنان کرونایی ما که در ازمایش اول به انها شک داشتیم در اهواز قرنطینه شده‌اند اما چند نفر از آن‌ها کنار ما هستند. این بیماری شوخی بردار نیست و جهانیست. از روز اول تیم ما اعلام کرد نمیخواهیم بازی کنیم اما اینکه حالا تصور می‌کنند چون سوم هستیم نمیخواهیم ادامه دهیم درست نیست. سلامتی مهم است و خواهش می‌کنیم تمهیداتی اندیشیده شود تا خانواده بازیکنان لطمه نبینند.

علوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند نفر از کرونایی‌ها مقابل استقلال بازی کردند گفت: تیم ما فیکس و ذخیره ندارد و با وجود غیبت‌های زیاد بازی اول را بردیم. فرقی نداشت که بازیکنان فیکس یا ذخیره‌مان مقابل استقلال بازی کرده‌‌اند.

سرپرست فولاد در ادامه گفت:  در عرض چند روز ۱۶ کرونایی پیدا کرده ایم. این بیماری شوخی بردار نیست و از مردم می‌خواهم از ماسک و دستکش استفاده کنند. بیت سعید در هنگام ابتلا به این بیماری  اصلا شرایط خوبی نداشت. فعلا هم تماسی درباره لغو بازیمان گرفته نشده.

7413