ذوب‌آهن یک - پیکان 4/ اولین برد ویسی با چهار چرخ پیکان

ذوب‌آهن یک - پیکان 4/ اولین برد ویسی با چهار چرخ پیکان

خبرگزاری فوتبالی- پیکان موفق شد با درخشش ستارگانش ذوب آهن تحت هدایت بوناچیچ را چهارتایی کند. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم پیکان و ذوب آهن در حالی رو در روی هم قرار گرفتند که هر دو تیم بازنده ی هفته بیست و دوم بودند. 

با این پیروزی درخشان اولین برد عبدالله ویسی با پیکان ثبت شد و تیمش هم با 18 امتیاز، امیدها به بقا در لیگ را افزایش داد. ذوب آهن نیز با 22 امتیاز یازدهم باقی ماند.

*شنبه 14 تیر 1399

ذوب آهن – پیکان ساعت 20:45

داور: سیدعلی اصغر مومنی 

کمک ها: علی اکبر عظیم پور – وحید سیفی

ترکیب پیکان
آرام ایراپتیان، سیدمهران موسوی، ابراهیم صالحی، فراز امامعلی(90- علی حمودی)، سعید واسعی(69- ماهان رحمانی)، آرش قادری، دانیال ماهینی، سیدمحمد ستاری(46- حسین پورامینی)، شهریار مغانلو(78 - علیرضا کوشکی)، نادر محمدی، امیرحسین کریمی
سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب ذوب آهن
مهدی خلیل، مسعود ابراهیم زاده، محمد نژادمهدی، حمید ملکی(73- وحید محمدزاده)، دانیال اسماعیلی فر، مجتبی حق‌دوست(65- علیرضا چراغعلی)، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی، ایوان مارکوویچ
سرمربی: لوکا بوناچیچ

اخطار

پیکان: شهریار مغانلو(48) امیرحسین کریمی(50) ابراهیم صالحی(83) 

ذوب‌آهن: حمید بوحمدان(72) مسعود ابراهیم‌زاده(84) 

شرح گل
ذوب‌آهن 1 - پیکان صفر (دقیقه 15: ایوان مارکوویچ): پاس در عمق تماشایی احسان پهلوان در موقعیت تک به تک به ایوان مارکوویچ رسید تا او بدون مکث و با یک ضربه مطمئن دروازه پیکان را باز کند.

ذوب‌آهن 1 - پیکان 1 (دقیقه 30: فراز امامعلی): پرتاب اوت نمایشی و بلند سید محمد ستاری از سمت راست زمین با عبور از روی دستان مهدی خلیل که خروج اشتباهی از دروازه انجام داده بود، با ضربه سر فراز امامعلی تبدیل به گل شد.

ذوب‌آهن 1 - پیکان 2 (دقیقه 62: شهریار مغانلو): ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود پیکان پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن را شهریار مغانلو با شوت تماشایی به کنج دروازه زد تا توپ بعد از برخورد به زیر طاق تبدیل به گل شود.

ذوب‌آهن 1 - پیکان 3 (دقیقه 85: فراز امامعلی): اشتباه قاسم حدادی‌فر در میانه زمین موجب شد تا ماهان رحمانی صاحب توپ شود که پاس در عرض او را فراز امامعلی با شوت سرضرب پای چپ تبدیل به گل کرد.

ذوب‌آهن 1 - پیکان 4 (دقیقه 88: گل به خودی مهدی خلیل): پنالتی اعلام شده به سود پیکان را فراز امامعلی به تیرک عمودی دروازه ذوب‌آهن زد، اما در ادامه توپ به پشت مهدی خلیل برخورد کرد و تبدیل به گل شد.

7413