منچستریونایتد 5-2 بورنموث؛ شیاطین سرخ روی دور برد

منچستریونایتد 5-2 بورنموث؛ شیاطین سرخ روی دور برد

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد با گلهای گرینوود ( دو بار)، رشفورد (پنالتی)، مارسیال و ضربه کاشته تماشایی برونو فرناندز با نتیجه پنج بر دو مقابل بورنموث پیروز شد تا به چهارمین برد پیاپی خود برسد و موقتا تا رتبه چهارم لیگ برتر انگلیس پیش برود.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در بازی خود در هفته 33 لیگ انگلیس در مقابل بورنموث برد قاطعانه ای با نتیجه پنج بر دو کسب کردند. لسترسیتی نیز در بازی همزمان با نتیجه سه بر صفر پیروز شد تا رتبه سوم خود در لیگ را حفظ کند. منچستریونایتد موقتا در رتبه چهارم قرار گرفت اما باید منتظر مشخص شدن نتیجه بازی چلسی و واتفورد بمانند. چلسی با یک بازی کمتر در حال حاضر 54 امتیازی است و یک امتیاز کمتر از منچستریونایتد دارد.

مسابقات لیگ انگلیس در حالی پیگیری می شود که قهرمانی لیورپول قطعی است و منچسترسیتی که از حضور در اروپا در فصل آینده محروم است، در رتبه دوم جای دارد. لسترسیتی، چلسی، یونایتد و ولورهمپتون چهار تیمی هستند که برای کسب سه سهمیه اروپایی تلاش می کنند (اگر محرومیت سیتی لغو نشود) در حالی که شفیلد یونایتد، آرسنال و تاتنهام نیز به کسب سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده امید دارند و از تلاش عقب نخواهند کشید.