لیست رئال مادرید مقابل بیلبائو؛ هازارد و خامس خط خوردند

لیست رئال مادرید مقابل بیلبائو؛ هازارد و خامس خط خوردند

خبرگزاری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی مقابل بیلبائو اعلام شد. ادن هازارد گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید برای باری دیر به علت مصدومیت از لیست خط خورده است. ناچو فرناندز که هنوز بعد از قرنطینه به لیست برنگشته همچنان غایب است و رافائل واران به علت مدصومیت از ناحیه ستون فقرات در بازی مقابل ختافه در این بازی حضور ندارد. از سویی خامس رودریگز با نظر زیدان و به دلایل فنی از لیست خط خورده است. آلتوبه به عنوان دروازه بان سوم و خاوی هرناندز به عنوان مدافع آکادمی لیست 23 نفره را برای اولین از پنج بازی پایانی فصل را تکمیل کرده اند.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد پس از دو تکل خشن توسط بازیکنان اسپانیول دچار مصدومیت شده و مشخص نیست که آیا به بازی رئال مادرید و آلاوز می رسد یا نه. اما به نظر می رسد که زیدان هیچ بهانه ای روی ریسک کردن در مورد وی ندارد.  رافائل واران هم پس از برخورد با بازیکنان ختافه دچار مصدومیت شد و دیروز نیز تمرین نکرد. واران جای خود را در ترکیب به ادر میلیتائو مدافع میانی برزیلی خواهد داد.

لیست رئال مادرید برای بازی مقابل بیلبائو بدین ترتیب خواهد بود:کورتوا، آرئولا، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، راموس، مارسلو، مندی، خاوی هرناندز،  کروس، مودریچ، کاسمیرو، فدریکو والورده، ایسکو، بنزما، گرت بیل، لوکاس وازکز، یوویچ، آسنسیو، براهیم، ماریانو، وینیسیوس و رودریگو گوئس.