پیش بازی سایپا - سپاهان؛ محکوم به برد

پیش بازی سایپا - سپاهان؛ محکوم به برد

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر، سایپا میزبان سپاهان خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، طلایی پوشان دیار زاینده رود در اولین دیدار رسمی خود پس از بازگشایی دوباره مسابقات شروع خوبی داشتند و با دو گل مقابل گل گهر به پیروزی رسیدند؛ اما با فاصله 10 امتیازی ایجاد شده در صدر جدول هر بازی محکوم به برد هستند و باید امیدوار باشند پرسپولیس در بازی های آینده خود امتیاز از دست بدهد. 

پایبند به تعهد: در روزهای اخیر شایعات زیاد پیرامون مذاکره باشگاه استقلال با امیر قلعه نویی مطرح شد که قلعه نویی قویا این مسئله را تکذیب کرد و این حواشی را شیطنت خواند. 

خط دفاع متزلزل نارنجی پوشان: آخرین کلین شیت سایپا به هفته سیزدهم و بازی مقابل فولاد بازمی‌گردد و پس از آن شاگردان ابراهیم صادقی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشدند. نارنجی پوشان در 9 بازی اخیر خود 14 گل دریافت کردند و حتی جایگزینی اکبر منادی به جای حامد فلاح زاده هم نتوانست مشکل این تیم را حل کند تا ابراهیم صادقی در بازی مقابل استقلال بار دیگر از حامد فلاح زاده در درون دروازه استفاده کند. 

محرومان: محمدرضا سلیمانی اصل از سایپا تنها محروم این دیدار خواهد بود. 

نتیجه بازی هفته گذشته: شاگردان قلعه نویی با دو گل محمد کریمی و محمدرضا حسینی مقابل گل گهر سیرجان به برتری رسیدند. سایپا هم در ورزشگاه آزادی به تساوی 1-1 مقابل استقلال دست یافت. 

نتیجه بازی رفت: دو تیم در بازی هفته هشتم به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

وضعیت در جدول‌: سپاهان با 40 امتیاز در رده دوم قرار دارد و سایپا با 20 امتیاز، سیزدهم است. 

*یکشنبه 15 تیر 1399

سایپا – سپاهان ساعت 21:00

داور:  علی بای 

کمک ها: محمد عطایی – فرهاد فرهادپور