مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز: شرایط برگزاری لیگ فوتسال بانوان را نداریم

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز: شرایط برگزاری لیگ فوتسال بانوان را نداریم

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با انتقاد از اعلام زمان برگزاری مسابقات لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، گفت: نظر به شرایط خوزستان و گسترش کرونا امکان برگزاری مسابقات را نداریم.

به گزارش فوتبالی به نقل از مهر، سید سالار محمدنیا در گفت‌وگویی، ضمن اشاره به اینکه برای شروع فعالیت‌های ورزشی در بخش همگانی و قهرمانی به دریافت مجوز از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران هستیم، اظهار کرد: تا وقتی که وضعیت «قرمز» باشد و ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وزارت نفت، ستاد مبارزه با کرونا استان خوزستان و همچنین ستاد مبارزه کرونای شرکت ملی حفاری ایران مجوز لازم برای فعالیت مجدد رشته‌های ورزشی را صادر نکنند، برای حفظ سلامت ورزشکاران و خانواده‌ها تمامی امکان باشگاه تعطیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز همچنان تعطیل است، افزود: نامه سازمان لیگ برای ادامه رقابت‌ها به دست ما رسیده است ولی سلامتی ورزشکاران و خانواده‌های آنها برای ما اهمیت دارد و نمی‌توانیم نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشیم و با توجه به گسترش بیماری کرونا و وضعیت موجود کشور و استان خواستار تعویق مسابقات هستیم.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با اشاره به اینکه استان‌های خراسان رضوی، تهران و کرمان شرایط مشابه با استان خوزستان هستند، گفت: هیچ‌کدام از شهرهای میزبان مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور شرایط عادی ندارند بنابراین باید سازمان لیگ در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

محمدنیا افزود: در آخرین نشست سازمان لیگ فوتسال با نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور مقرر شده بود رقابت‌ها تا زمان عادی شرایط شهرهای میزبان مسابقات برگزار نشود که مشخص نیست بر چه اساسی سازمان تصمیم خود را تغییر داد.

بر اساس اعلام سازمان بازی تیم‌های ملی حفاری اهواز و سایپا تهران روز سوم مردادماه امسال در اهواز برگزار می‌شود.

تیم ملی حفاری اهواز دربازی رفت با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل تیم سایپا تهران به پیروزی دست یافته بود.

مس رفسنجان و هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزارکننده دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی هستند.

7655