ستین: حال مسی خوب است؛ به شایعات توجه نکنید!

ستین: حال مسی خوب است؛ به شایعات توجه نکنید!

خبرگزاری فوتبالی – کیکه ستین پیش از دیدار با ویارئال درباره حواشی چند هفته اخیر صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ویارئال به خبرنگاران گفت: نمی‌خواهم درباره شایعات اخیر که درباره مسی مطرح شده گمانه زنی کنم. هیچ مدرکی در این رابطه ندارم. نمی‌خواهم گمانه زنی کنم زیرا در آن جایگاه نیستم. او خوب به نظر می‌رسد. بقیه حرف‌ها شایعه است که من وارد آن نمی‌شوم. این مسائل به شما (خبرنگاران) مربوط است. هر روز در بهترین فرم مسی را در تمرینات می‌بینم. با او حرف می‌زنم و باید هم حرف بزنیم. همین. او از جایگاهی که دارد و حرکاتی که در هر دقیقه در زمین انجام می‌دهد آگاه است. گذشت زمان و سن روی مسی تاثیری ندارد. برای من او مانند همیشه است.

ستین در ادامه افزود: گریزمان؟ او شرایط خوبی دارد و با او صبحت کرده‌ام. گریزمان حرفه‌ای است. او بازیکنی است که شرایط را درک می‌کند. آنتوان پسر فوق‌العاده‌ای است و این گونه مسائل روی بازی دوباره او در ترکیب اصلی تاثیر نمی‌گذارد. او مثبت اندیش است و زمانی که بتوانیم روی او ۱۰۰ درصد حساب کنیم، به ترکیب برمی‌گردد. گریزمان برای تیم فوق‌العاده است. اگر او بازی کند، شما از من می‌پرسید چرا آنسو فاتی بازی نکرد. همه نمی‌توانند در زمین حضور داشته باشند و من با اساس نظراتم تصمیم می‌گیرم. من دمدمی مزاج نیستم که هر دقیقه نظراتم تغییر کند. باشگاهی مانند بارسلونا بازیکنان بزرگ زیادی دارد اما هرکسی نمی‌تواند در زمین حضور پیدا کند. می‌دانم که بعضی از بازیکنان عصبی خواهند شد اما هر کسی نمی‌تواند وارد بازی شود و تصمیم من است. مسئولیت آن را هم بر عهده می‌گیرم. ریکی پویگ؟ همه ما سطح او را دیده‌ایم. او هر دقیقه بهتر از قبل می‌شود.

سرمربی تیم بارسا در پایان گفت: شایعات اخراج من؟ پیشتر هم چنین شرایطی راپشت سر گذاشته‌ام. نمی‌توانم آن را کنترل کنم. سعی می‌کنم روی کار تمرکز داشته باشم و از شنیدن این حرف‌ها نترسم.

1101