پاشازاده: پیشنهاد سپیدرود را پذیرفتم چون دیوانه‌ام!

پاشازاده: پیشنهاد سپیدرود را پذیرفتم چون دیوانه‌ام!

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برای ماندن در لیگ دسته اول کار سختی داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا در نهایت به هدف‌مان برسیم و این تیم را در لیگ حفظ کنیم.

به گزارش فوتبالی، مهدی پاشازاده در گفت‌وگویی درباره اینکه چرا هدایت تیم هفدهم جدول لیگ دسته اول را بر عهده گرفته است، گفت: من هدایت سپیدرود را بر عهده گرفتم، چون دیوانه هستم، دیوانه انجام دادن کارهای سخت! در پارس جنوبی، شاهین، راه‌آهن و چند تیم دیگر هم شرایط سخت بود، ولی کارم را انجام دادم و به موفقیت هم رسیدم.

«یکی از دلایلی که سپیدرود را انتخاب کردم پتانسیل این تیم و قدیمی بودن سپیدرود است.»، وی با بیان این جمله در مورد شانس ماندن سپیدرود در لیگ دسته اول تأکید کرد: برای ماندن در لیگ دسته اول کار سختی داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا در نهایت به هدف‌مان برسیم و این تیم را در لیگ حفظ کنیم. ما می‌جنگیم تا به هدف‌مان برسیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت در خاتمه تصریح کرد: بازی‌های باقیمانده ما یا با تیم‌های مدعی صعود است یا با رقیبانی که در پایین جدول داریم. کار سخت است، ولی تلاش می‌کنیم تا امتیازهای لازم را جمع کنیم و در لیگ برتر بمانیم.

7655