مدیر برنامه چنگیز اوندر: همه تیم‌های بزرگ اروپایی او را می‌خواهند!

مدیر برنامه چنگیز اوندر: همه تیم‌های بزرگ اروپایی او را می‌خواهند!

خبرگزاری فوتبالی – مدیر برنامه‌های اوندر اعلام کرده بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی می‌خواهند با چنگیز قرارداد امضا کنند.

به گزارش فوتبالی، فالی رمدانی، مدیر برنامه‌های چنگیز اوندر، مهاجم تیم آ اس رم ایتالیا اعلام کرده بسیاری از باشگاه‌ها به جذب چنگیز اوندر علاقه نشان داده‌اند و تنها ناپولی نیست که می‌خواهد چنگیز را به دست آورد.

تیم ناپولی می‌خواستت با ارائه پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی و دستمزد ۳.۵ میلیون یورو در سال اوندر را جذب کند. مدیر برنامه‌های چنگیز به شبکه Ntvspor ترکیه گفته: تنها ناپولی نیست که به چنگیز علاقه دارد. باشگاه‌های بزرگ اروپایی هم می‌خواهند او را جذب کنند اما نام آن‌ها را نمی‌گویم. در حال حاضر او تنها به رم فکر می کند.

چنگیز به زودی تولد ۲۳ سالگی خود را جشن می‌گیرد. قرارداد او با رم اما تا ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد. او تا اینجای فصل ۲۲ بازی برای جیالوروسی انجام داده و ۳ گل به ثمر رسانده اما به نظر می‌رسد در برنامه‌های پائولو فونسکا جایی ندارد و باید به دنبال تیمی دیگر باشد.

اوندر که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ترکیه را برای ۲۰ بازی دارد در تیم باشاک شهیر پیشرفت کرد تا رم در سال ۲۰۱۷ او را خریداری کند. چنگیز در مجموع ۶۸ بازی با پیراهن رم انجام داده و ۱۳ گل برای رمی‌ها به ثمر رسانده. او در دو فصل گذشته عملکرد بهتری نسبت به امسال داشته است.

رسانه‌های ایتالیا از منچستر، آرسنال و دورتموند به عنوان تیم‌های علاقه‌مند به اوندر نام برده‌اند.

1101