گزارش روز؛ مسی از بارسلونا جدا شود به کدام تیم می‌پیوندد؟

گزارش روز؛ مسی از بارسلونا جدا شود به کدام تیم می‌پیوندد؟

خبرگزاری فوتبالی – اخبار زیادی درباره جدایی مسی در رسانه‌ها منتشر شده اما سوال اصلی اینجاست: اگر مسی جدا شود، به کدام تیم می‌پیوندد؟

به گزارش فوتبالی، قرارداد مسی با بارسلونا در سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و او هنوز این قرارداد را تمدید نکرده اما مسئله مهم این‌جاست با توجه به شرایط بد بارسا، اخباری مبنی بر جدایی مسی از این تیم شنیده می‌شود و حالا مدیران این تیم نگران ابراز علاقه دیگر تیم‌ها به جذب مسی هستند.
در حالی که کادناسر اعلام کرده بود مسی قصد جدایی دارد حالا بسیاری از خبرنگاران حدس و گمانه ‌زنی خود درباره آینده مسی را آغاز کرده‌اند.

کریستین مارتین، خبرنگار آرژانتینی مشهور گفته منچستر سیتی می‌خواهد تلاش خود را برای امضای قرارداد با مسی آغاز کند. این خبرنگار در شبکه‌های اجتماعی نوشته چند منبع معتبر این خبر را به او رسانده‌اند و مسئله انتقال مسی به شهر منچستر بسیار جدی است. لوکاس اسکالیولا، از دیگر خبرنگاران هم اطلاع داده به دلیل روابط خوب مسی و آگوئرو، احتمال رخ‌ دادن این انتقال بسیار جدی است.

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا در این زمینه گفته: اگر مسی می‌‌خواهد از بارسلونا جدا شود یعنی در رختکن این تیم وضعیت خوب نیست. وقتی قرارداد مسی تمام شود، او ۳۴ ساله خواهد شد اما با شرایطی که او دارد، می‌تواند به راحتی در لیگ برتر بازی کند. اتفاق غمگینی است اگر او بارسلونا را ترک کند و امیدوارم در بارسا بماند. در ضمن برخلاف علاقه مسی به بارسلونا اما او قطعا دوست دارد با پپ دوباره کار کند. انتقال به یوونتوس؟ می‌دانم که بسیاری از مدیر برنامه‌ها چنین رویایی در سر دارند. اگر این اتفاق رخ دهد یک بمب می‌ترکد و باور دارم یوونتوس تمایل دارد این اتفاق رخ دهد زیرا از لحاظ تجاری اتفاق عظیمی رخ خواهد داد.

1101