یک گزینه غیرمنتظره برای هدایت فیورنتینا : اسطوره رم

یک گزینه غیرمنتظره برای هدایت فیورنتینا : اسطوره رم

خبرگزاری فوتبالی - جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی ادعا کرده است که دنیله ده روسی مربی ایتالیایی می تواند دوران مربیگری خود را با هدایت تیم فیورنتینا آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، برنده جام جهانی 2006 خودش را برای مربیگری ادامه می کند. او می خواهد راه برادرش آلبرتو که سالها در آکادمی رم مربیگری کرده را ادامه بدهد. ده روسی در ماه ژانویه پس از تجربیاتی در رم و بوکا جونیورز از فوتبال بازنشسته شد که به تازگی 37 ساله خواهد شد.

فیورنتینا به دنبال مربی جدیدی می گردد. بپه لاچینی که در زمستان گذشته جانشین وینچنزو مونتلا شد کار سختی برای بقا دارد. از اسپالتی به عنوان یکی دیگر از گزینه های نیمکت اسم برده می شود اما او تا سال 2021 با اینتر قرارداد دارد و دستمزد بسیار بالایی هم دریافت می کند. فیورنتینا در تابستان 2019 و در زمانی که قرارداد ده روسی با رم تمدید نشد پیشنهادی برای حضور اسطوره رم در ترکیب این تیم داشت که این اتفاق رخ نداد. در حقیقت هر چند که ده روسی ترجیح داد که در دوران بازی برای هیچ تیمی به جز تیم محبوبش رم بازی نکند اما مربیگری می تواند چالش متفاوتی برایش باشد و چه بسا پیشنهاد فیورنتینا را بپذیرد و به جرگه مربیان اضافه شود.