نقش کلیدی بازیکن اسبق بارسلونا در انتقال آرتور به یوونتوس

نقش کلیدی بازیکن اسبق بارسلونا در انتقال آرتور به یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - آرتور ملو 23 ساله بارسلونا را ترک کرد و به یوونتوس ملحق شد. حالا ESPN گزارش داده است که یکی از کلیدهای این انتقال دنی آلوز مدافع کناری پی اس جی بوده است. بازیکن برزیلی که تجربه حضور در هر دو باشگاه را دارد، نقش واسطه را میان آرتور، بارسلونا و یوونتوس داشته و به هموطنش توصیه کرده تا راهی ایتالیا شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا و یوونتوس هفته گذشته آرتور و پیانیچ را با هم معاوضه کردند. هافبک برزیلی با 72 میلیون یورو نقد به علاوه ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد راهی یووه شد در حالی که بارسلونا برای جذب پیانیچ 60 میلیون یورو نقد به علاوه 5 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداخت.

بارسلونا برای جذب آرتور از گرمیو در سال 2018 مبلغ 30 میلیون یورو پرداخته بود. این هافبک پس از قهرمانی جام لیبرتادورس در سال 2017 به بارسا ملحق شد که در نیوکمپ 72 بازی انجام داد که چهار گل زد و شش پاس گل داد. این بازیکن یک لالیگا و یک سوپرجام اسپانیا در بارسا کسب کرد و با تیم ملی برزیل فاتح کوپا آمه ریکا شد. آرتور به هیچ وجه دوست نداشت که از بارسلونا جدا شود اما در نهایت این اتفاق افتاد و البته به نظر می رسد که دنی الوز که پیش از این هم در بارسا و هم در یووه بازی کرده بود در این انتقال نقش مهمی ایفا کرد.