تعداد تماشاگرهای دو فینال فوتبال فرانسه مشخص شد

تعداد تماشاگرهای دو فینال فوتبال فرانسه مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - هر چند که نوئل لوگرائت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تلاش کرد تا فینال های فوتبال فرانسه (پی اس جی - سن اتین و پی اس جی - لیون) با حداکثر تماشاگر ممکن برگزار شود اما هر دو بازی فقط پنج هزار تماشاگر خواهد داشت. کمیته اجرایی درخواست فدراسیون فوتبال فرانسه برای برگزاری دو فینال با 30 درصد ظرفیت ورزشگاه ها را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، اولین فینال در روز سوم مرداد در ورزشگاه استادو فرانسه میان پی اس جی و سن اتین برگزار می شود. هر کدام از دو تیم 2500 هوادار را می توانند به ورزشگاه ببرند. از سویی پی اس جی اردوی پیش فصل خود را 22 تیر با بازی مقابل لو اور در ورزشگاه استاده اوکین آغاز می کند که هیچ تماشاگری حق ورود به این ورزشگاه 25 هزار نفری را ندارد. این بازی یک روز بعد از خروج فرانسه از حالت هشدار کرونا انجام می شود.

دومین فینال که مربوط به جام اتحادیه است در روز دهم مرداد برگزار می شود که پی اس جی و لیون در این بازی در استادو فرانس حضور خواهند داشت.هر چند که لوگرائت امیدوار بود که مجوز حضور تماشاگران بیشتری را دریافت کند اما این بازی هم فقط پنج هزار نفر تماشاگر خواهد داشت. در هیچ کدام از دو فینال تماشاگران افرادی حق حضور در ورزشگاه را ندارند و قرار است که تماشاگران با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مسابقات را تماشا کنند و حق نزدیک شدن به همدیگر را نخواهند داشت.