گواردیولا در صدد جذب مدافع کناری سابق بارسلونا

گواردیولا در صدد جذب مدافع کناری سابق بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی در نظر دارد که در زمستان پیش رو ترکیبش را در پست دفاع چپ تقویت کند که یکی از گزینه های مورد نظرشان لوکاس دینیه مدافع کناری 26 ساله است که سابقه حضور در بارسلونا را دارد.

به گزارش فوتبالی، مدافع کناری سابق بارسلونا در حال حاضر در اورتون بازی می کند که در این تیم نمایش خوبی داشته و می تواند برای حضور در ترکیب منچسترسیتی با بنجامین مندی رقابت کند. مندی فصل پرفراز و نشیبی داشته اما دینیه عملکرد خوبی داشه و به همین خاطر چلسی لندن دیگر تیمی است که شرایط جذب وی را دنبال می کند.

البته منچسترسیتی شرایط جذب بن چیلول 23 ساله از لسترسیتی را دنبال می کند. اما مشکل این جاست که لستر برای فروش این بازیکن 80 میلیون یورو خواسته و به همین خاطر دینیه گزینه در دسترس تری است هر چند که آنچلوتی و اورتون دوست دارند مدافع کناری فرانسوی را حفظ کنند. دینیه و چیلول در این فصل روی شش گل تاثیر مستقیم گذاشته اند و توانسته اند نمایش خوبی از خود به جای بگذارند : چیلول سه گل زده و سه پاس گل داده است در حالی که دینیه هر چند که موفق به ثبت گل نشده اما با شش پاس گل نمایش درخشانی داشته و عملکرد خوبی ارائه داده است.